PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Czasopismo
Kwartalnik Pedagogiczny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
4(238)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(238)
artykuł:
O pułapkach pomiaru osiągnięć szkolnych: „przeciętny uczeń” nie istnieje
(
Trempała J.
), s. 7-21
artykuł:
Nadmiar jako problem diagnostyki edukacyjnej
(
Groenwald M.
), s. 22-36
artykuł:
Ewaluacja jako komunikacja. Od animacji do alienacji
(
Korporowicz L.
), s. 37-53
artykuł:
Zastosowania ewaluacji edukacyjnej. Trzy rodzaje koncentracji
(
Jaskuła S.
), s. 54-65
artykuł:
Ewaluacja szkolnych systemów oceniania uczniów. Poszukiwanie znaczeń
(
Szyling G.
), s. 66-80
artykuł:
Standardy trafności pomiaru
(
Skorupiński P. M.
), s. 81-94
artykuł:
Wykorzystanie egzaminów o niskiejdoniosłości do oceny efektywności nauczania – możliwości i ograniczenia
(
Jasińska-Maciążek A.
,
Humenny G.
), s. 95-115
artykuł:
Psychologists as educational diagnosticians. On the track of typology
(
Niemierko B.
), s. 116-127
artykuł:
Learner’s utterance as a foundation of personal-experience-oriented classroom diagnostics
(
Daszkiewicz M.
), s. 128-138
artykuł:
Gender gap in reading and writing achievements
(
Skórska P.
), s. 139-152
artykuł:
Zdolności wytwarzania konwergencyjnego i dywergencyjnego uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum
(
Filipiak E. M.
), s. 153-169
artykuł:
Zastosowanie SEM do oceny różnic w uwarunkowaniach osiągnięć matematycznych polskich 15-latków w badaniach PISA 2003 i 2012
(
Ciżkowicz B.
), s. 170-188
artykuł:
American Educational Research Association, American Psychological Association, National Council on Measurement in Education, Standards for educational and psychological testing
(
Skorupiński P. M.
), s. 199-201
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.