PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Czasopismo
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Kultura Fizyczna
Rocznik
2014
Tom
13
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Participation of Members of Polish Gymnastic Society “Sokol” in Rzeszow in Polish and International Sokol Slets until 1939
(
Polak E.
,
Huzarski M.
), s. 13-28
artykuł:
Sport w Nowym Tomyślu do 1939 roku (zarys problematyki)
(
Siwiński T.
,
Łuczak M.
), s. 29-42
artykuł:
Wychowanie fizyczne i sport w działalności organizacji młodzieżowych i społecznych na wsi w województwie łódzkim w latach 1919–1939
(
Małolepszy E.
), s. 44-57
artykuł:
Zbigniew Czajkowski – praktyk i teoretyk szermierki
(
Łuczak M.
,
Jaroszewski J.
), s. 59-73
artykuł:
Women’s World Games (1922–1934)
(
Drozdek-Małolepsza T.
), s. 59-73
artykuł:
Studium o początkach rozwoju piłki nożnej na Warmii i Mazurach (1945–1956)
(
Urniaż J.
,
Jurgielewicz-Urniaż M.
), s. 99-111
artykuł:
Sport w działalności Zrzeszenia Ludowe Zespoły Sportowe w Polsce w latach 1975–1998. Zarys problematyki
(
Bakota D.
,
Płomiński A.
), s. 113-123
artykuł:
Wybrane uwarunkowania rozwoju kultury fizycznej w województwie sieradzkim w latach 1975–1998
(
Płomiński A.
,
Bakota D.
), s. 125-138
artykuł:
Wpływ ilości podejmowanych działań ofensywnych i defensywnych na rezultat walki sportowej w taekwon-do
(
Wąsik J.
), s. 141-147
artykuł:
The Impact of Compensation Exercises on the Muscle Imbalance at 15-Year-Old Students
(
Lapota P.
), s. 151-159
artykuł:
Obesity, the Pandemic of XXIst Century
(
Racz O.
,
František F.
,
Dombrovský P.
,
Jakubowski K.
,
Küchelová Z.
,
Maceková D.
,
Cimboláková I.
,
Kuzmová D.
), s. 161-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.