PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Faculty of Education, Trnava University
Czasopismo
Pedagogický časopis (Journal of Pedagogy)
Rocznik
2018
Tom
9
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
‘YAY, A DOWNHILL!’: MOBILE PRESCHOOL CHILDREN’S COLLECTIVE MOBILITY PRACTICES AND ‘DOING’ SPACE IN WALKS IN LINE
(
Ekman Ladru D.
,
Gustafson K.
), s. 87 – 107
artykuł:
SPATIAL PERSPECTIVES ON BABIES’ WAYS OF BELONGING IN INFANT EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE
(
Sumsion J.
,
Harrison L. J.
,
Stapleton M.
), s. 109 – 131
artykuł:
EPORTFOLIOS AND RELATIONAL SPACE IN THE EARLY EDUCATION ENVIRONMENT
(
Gallagher A.
), s. 23 – 44
artykuł:
DISTANT PLACES IN CHILDREN’S EVERYDAY ACTIVITIES: MULTIPLE WORLDS IN AN AUSTRALIAN PRESCHOOL
(
Millei Z.
), s. 133 – 153
artykuł:
APPROACHING THE COMPLEX SPATIALITIES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATION AND CARE SYSTEMS FROM THE POSITION OF THE CHILD
(
Bollig S.
), s. 155 – 176
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.