PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
22
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Wydawca
Zielona Góra University Press
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
22
artykuł:
Exploring the space of conviviality with newcomers and host communities
(
Luraschi S.
), s. 9-22
artykuł:
Why bother getting involved? Commitment and mobilisation within current climate and environmental movements
(
Nørholm Lundin A.
), s. 23-40
artykuł:
Exploring adult learning and its impact on wider communities through arts-based methods: an evaluation of narrative inquiry through filmmaking
(
Broadhead S.
), s. 41-59
artykuł:
Aktywność kulturalna i edukacyjna starszych mężczyzn – obszar nierozpoznany?
(
Słowińska S.
), s. 61-83
artykuł:
Seriale i ich odbiór jako odbicie zmian społeczno-kulturowych
(
Konieczna E.
), s. 85-97
artykuł:
Squats, squares, universities. About significant places in the biographies of rebels
(
Szczygieł P.
), s. 101-112
artykuł:
The transitional potential of ‘biographicity’
(
Alheit P.
), s. 113-123
artykuł:
Psychoterapia jako refleksyjna „wielka rewolucja” w doświadczeniu biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika
(
Seroka P.
), s. 125-143
artykuł:
Akceptacja starości i akceptacja w starości – badania z wykorzystaniem literatury dokumentu osobistego
(
Sieroń D.
), s. 145-156
artykuł:
‘Non-traditional students’ at european universities. A special problem of social inequality
(
Alheit P.
), s. 159-170
artykuł:
Academic education during the COVID-19 pandemic – polish and italian experience
(
Marek L.
,
Polenta S.
,
Warzocha T.
), s. 171-182
artykuł:
Gaps in online education in the times of a pandemic in the opinion of polish and kenyan students
(
Babicka-Wirkus A.
,
Cywiński A.
,
Muoki Joshua S.
,
Walat W.
), s. 183-195
artykuł:
Academic teaching in the era of covid-19. Selected problems of academic teachers’ work in Poland against the background of the world situation
(
Łuszczek K.
,
Chen C.
,
Lib W.
), s. 197-207
artykuł:
How do higher education faculty adapt to the demands of online teaching? Reaction of higher education to COVID-19 in Poland and the United States – a snapshot
(
Perzycka E.
,
Janio J.
), s. 209-215
artykuł:
Proactivity of students – between diagnostic assumptions and methodical solutions
(
Rosalska M.
,
Wierzbicki J.
), s. 217-227
artykuł:
The professional is personal, the personal is professional? Towards re-conceptualising professionalism: a scientific and personal dialogue
(
Rothe A.
,
Del Negro G.
,
West L.
), s. 231-246
artykuł:
Samouctwo informacyjne nauczycieli w dobie epidemii COVID-19
(
Jędryczkowski J.
), s. 267-279
artykuł:
Tyfloinformаtykа, tyflointernet – nowy czynnik edukаcji osób z niepełnosprаwnością wzroku
(
Аleksаndrowicz А.
), s. 281-297
artykuł:
Działalność edukacyjno-profilaktyczna policji a wiktymologiczne aspekty funkcjonowania społecznego osób starszych. Kazus lubuski
(
Magda E.
), s. 299-311
artykuł:
Franciszek i feminizm – inność i paralele
(
Kampka F.
), s. 315-326
artykuł:
‘They had lived for nothing in this world’: linguistic and socio-demographic considerations on a historically stigmatised marital status
(
Savu A.
), s. 327-341
artykuł:
Społeczne tworzenie tożsamości seksualnej w heteronormatywnej praktyce językowej
(
Bieńko M.
), s. 343-356
artykuł:
„Samiec alfa”? Socjologiczne narracje męskiej atrakcyjności
(
Wróblewska-Skrzek J.
), s. 357-366
artykuł:
Typy kobiecości a cele życiowe młodych bezdzietnych studentek Uniwersytetu Zielonogórskiego
(
Walentynowicz-Moryl K.
,
Gąsiorek A.
), s. 367-378
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.