PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie
Czasopismo
Komunikacja Społeczna. Czasopismo elektroniczne
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
2(6)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(6)
artykuł:
Rzeszywistość „wirtualna” celebrytów a problemy i dylematy życiowe Polaków w świetle tzw. Listów do redakcji publikowanych na łamach tabloidów
(
Pelczar W.
), s. 1-9
artykuł:
Przeprosiny, podziękowania i prośby. Kampania Samoobrony RP w wyborach do Parlamentu europejskiego w roku 2009
(
Gajdka K.
), s. 10-20
artykuł:
Modelowanie świata w interpersonalnym komunikowaniu
(
Przywara P.
), s. 21-30
artykuł:
Word of mouth marketing i marketing 2.0 - jako nietradycyjne formy komunikowania marketingowego
(
Gawroński S.
), s. 31-42
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.