PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji, Radom
Czasopismo
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
We’re not playing against each other. We play together in pursuit of the same goal (…)” – Apprenticeship and works councils in SME in Germany
(
Berger K.
,
Eberhardt C.
), s. 11-25
artykuł:
From ESP to CLIL and back again: on linguistic aspects in vocational training
(
Możejko Z.
), s. 27-37
artykuł:
Kompetencje nauczycieli i wykładowców w procesie edukacji zdalnej – perspektywa studentów
(
Gagacka M.
,
Sałata E.
), s. 39-54
artykuł:
Social utility of vocational education and training – selected aspects
(
Szpilska M.
,
Meschino G.
), s. 55-64
artykuł:
Mentoring w zarządzaniu kompetencjami. Rekomendacje dla instytutów Sieci Badawczej Łukasiewicz
(
Religa J.
), s. 89-98
artykuł:
O potrzebie trenowania umiejętności prospołecznych, sposobów radzenia sobie z agresją oraz wnioskowania moralnego. Trening Zastępowania Agresji w odpowiedzi na narrację osadzonych za przestępstwa przeciwko rodzinie i opiece
(
Tajak-Bobek A.
), s. 99-113
artykuł:
Style motywacyjne młodzieży niedostosowanej społecznie jako przyczynek do planowania samodzielności zawodowej
(
Kukla D.
,
Mielczarek M.
), s. 131-143
artykuł:
Przekonania młodzieży na temat osób bezrobotnych. Kontekst życia rodzinnego
(
Czechowska-Bieluga M.
), s. 145-155
artykuł:
Percepcja hałasu wśród nauczycieli
(
Szałas G.
,
Lotko M.
,
Religa P.
), s. 157-164
artykuł:
Z badań nad uwarunkowaniami religijności studentów
(
Stochmiałek J.
), s. 165-176
artykuł:
Edukacja seniorów do użytkowania nowych technologii. Nowe wyzwania dla polityki społecznej
(
Pikuła N.
), s. 177-188
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.