PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydział Zarządzania - Uniwersytet Gdański
Czasopismo
Zarządzanie i Finanse
Rocznik
2012
Tom
2
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Zaufanie jako element zarządzania marką
(
Dryl T.
), s. 43-53
artykuł:
Strategie marketingowe dóbr luksusowych
(
Dryl W.
), s. 55-72
artykuł:
Wdrażanie Systemu Bolońskiego jako przykład zarządzania zmianą narzuconą
(
Łączek-Tarazewicz E.
), s. 91-115
artykuł:
Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej „Polska”
(
Łuczak M.
), s. 117-134
artykuł:
Zero Moment of Truth – nowe wyzwanie dla zarządzania marketingowego
(
Miętkiewicz M.
,
Meller D.
), s. 135-149
artykuł:
Percepcja przekazów marketingowych jako element procesu komunikacji marketingowej
(
Stochniałek-Mulas K.
), s. 151-163
artykuł:
Standaryzacja i adaptacja strategii – dylemat firm działających na rynkach zagranicznych
(
Wierzbicka B.
), s. 177-190
artykuł:
Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
(
Woźniak M.
), s. 191-202
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.