PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Faculty of Education, Trnava University
Czasopismo
Pedagogický časopis (Journal of Pedagogy)
Rocznik
2014
Tom
5
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
EMBODIED CLASSROOM - A PHENOMENOLOGICAL DISCUSSION OF THE BODY AND THE ROOM
(
Alerby E.
,
Hagström E.
,
Westman S.
), s. 11 – 23
artykuł:
ENACTING TEACHING AND LEARNING IN THE INTERACTION PROCESS : "KEYS" FOR DEVELOPING SKILLS IN PIANO LESSONS THROUGH FOUR-HANDS IMPROVISATIONS
(
Laroche J.
,
Kaddouch I.
), s. 24 – 47
artykuł:
TOWARD AN AFFECTIVE PEDAGOGY OF HUMAN RIGHTS EDUCATION
(
Hung R.
), s. 48 – 64
artykuł:
ON THE PREGNANCE OF BODILY MOVEMENT AND GEOMETRICAL OBJECTS: A POST-CONSTRUCTIVIST ACCOUNT OF THE ORIGIN OF MATHEMATICAL KNOWLEDGE
(
Roth W.-M.
), s. 65 – 89
artykuł:
EMBODIED CIVIC EDUCATION: THE CORPOREALITY OF A CIVIL BODY POLITIC
(
Phillips D. P.
), s. 90 – 114
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.