PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Communication Today
Rocznik
2022
Tom
13
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Trends in Radio News Coverage of Private Broadcasters in the Conditions of The Slovak Republic
(
Bôtošová Ľ.
,
Brník A.
), s. 80-93
artykuł:
The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
(
Prikrylová J.
,
Pátík L.
), s. 178-195
artykuł:
The Connection between Problematic Internet Use, Social Media Use and Academic Procrastination: Case Studies
(
Kurajda D.
,
Doktorová D.
), s. 196-213
artykuł:
Retail Marketing Communication and the Consumer Behaviour of Selected Generations
(
Čábyová Ľ.
), s. 214-215
artykuł:
Infodemic in the First and Second Wave of the Pandemic: Comparative Media Content Analysis of Croatian Portals
(
Dremel A.
,
Lesinger G.
,
Jurlina J.
), s. 94-104
artykuł:
Digital Games, Collectors and (Artificial) Scarcity: The Digital Future Might Be a Bit Physical After All
(
Macák M.
,
Šašalová V.
), s. 4-23
artykuł:
Attitudes of Young People Towards COVID-19 Risk Reduction Measures. An Analysis of the Impact of Different Health Campaign Strategies
(
Crespo-Tejero N.
,
Fernandez-Lores S.
,
Fernández-Hernández R.
), s. 48-61
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.