PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
2
Czasopismo
Forum Socjologiczne
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Pracodawcy kontra nauczyciele? Władze samorządowe wobec szkolnictwa zawodowego
(
Bondyra K.
,
Jagodziński W.
,
Postaremczak D.
), s. 17-40
artykuł:
Ideologia a „polityka oparta na dowodach”. Badania edukacyjne i konstruowanie rzeczywistości społecznej
(
Dziemianowicz-Bąk A.
), s. 41-52
artykuł:
Rozpoznawanie uwarunkowań i skutków edukacji na podstawie teorii ukrytego programu
(
Żłobicki W.
), s. 53-71
artykuł:
Edukacja i kapitał społeczny — przyczynek do badań związków funkcjonowania miasta i szkoły
(
Mikiewicz P.
), s. 73-88
artykuł:
Między domem a miastem. Podbój i zawłaszczanie przestrzeni publicznych przez subkultury młodzieżowe
(
Kozdraś G.
), s. 89-105
artykuł:
Krakowskie dzieci ulicy. Wypisy z badań
(
Nóżka M.
), s. 107-122
artykuł:
Socjalizacja i edukacja w teorii systemów autopojetycznych Niklasa Luhmanna
(
Głażewski M.
), s. 141-166
artykuł:
Edukacyjne strategie wykluczania
(
Dziemianowicz-Bąk A.
), s. 167-178
artykuł:
Nierówności środowiskowe w dostępie do edukacji przedszkolnej — wymiary i konsekwencje
(
Domalewski J.
), s. 179-198
artykuł:
Przestrzenne zróżnicowanie efektów kształcenia w województwie dolnośląskim na podstawie wyników egzaminów zewnętrznych
(
Górecka S.
,
Brezdeń P.
), s. 199-218
artykuł:
Selekcje szkolne, strukturalna segmentacja i nierówności społeczne w Anglii
(
Gmerek T.
), s. 219-240
artykuł:
Europejskość młodych Polaków — „świat przedstawiony” w pamiętnikach młodzieży
(
Doliński W.
), s. 257-276
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.