PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Faculty of Education, Trnava University
Czasopismo
Pedagogický časopis (Journal of Pedagogy)
Rocznik
2015
Tom
6
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
RELATIONSHIP BETWEEN FLUID INTELLIGENCE AND LEARNING POTENTIAL: IS THERE AN INTERACTION WITH ATTENTIONAL CONTROL?
(
Filičková M.
,
Ropovík I.
,
Bobáková M.
,
Kovalčíková I.
), s. 25 – 41
artykuł:
EVALUATION OF THE PRE-SERVICE ENGLISH TEACHER EDUCATION IN A UNIVERSITY IN CHINA: PROS AND CONS FROM AN INSIDER’S JOURNEY OF LEARNING
(
Ping W.
), s. 151 – 174
artykuł:
EFFECTS OF STORY MAPPING ON THIRD-GRADE STUDENTS WITH ATTENTION DEFICIT HYPERACTIVITY DISORDER
(
Chavez J. N.
,
Martinez J.
,
Pienta R. S.
), s. 95 – 121
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.