PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Faculty of Arts, Constantine the Philosopher University in Nitra, Slovak Republic
Czasopismo
Studia Historica Nitriensia
Rocznik
2015
Tom
19
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
KUCHAŘSKÉ KNIHY A NÁRODNÍ IDENTITA V 19. STOLETÍ. MODEL Z ROKU 1826: DOMÁCÍ KUCHAŘKA ANEB POJEDNÁNÍ O MASITÝCH A POSTNÍCH POKRMECH PRO DCERKY ČESKÉ A MORAVSKÉ OD MAGDALENY DOBROMILY RETTIGOVÉ
(
Lenderová M.
), s. 195 – 205
artykuł:
KAŽDODENNÍ ŽIVOT NA VENKOVSKÉ FAŘE V 19. STOLETÍ
(
Stráníková J.
), s. 206 – 223
artykuł:
VÝUKA KATECHISMU – KAŽDODENNOST KNĚZE A ŽÁKA VE DRUHÉ POLOVINĚ 19. STOLETÍ
(
Stoklasová H.
), s. 224 – 233
artykuł:
JOSEFA KŘÍŽKOVÁ, NÁPRSTKOVÁ - VŠEDNÝ ŽIVOT SLUŽKY
(
Secká M.
), s. 234 – 240
artykuł:
PROMĚNY ŽIVOTNÍHO STYLU V ZRCADLE REKLAMY
(
Vošahlíková P.
), s. 241 – 246
artykuł:
KAŽDODENNÍ ŽIVOT DĚTÍ A PROBLEMATIKA DELIKVENCE ZA PRVNÍ SVĚTOVÉ VÁLKY
(
Halířová M.
), s. 247 – 253
artykuł:
REALITA V OBLASTI ZDRAVOTNEJ STAROSTLIVOSTI O DETI NA SLOVENSKU V MEDZIVOJNOVOM OBDOBÍ
(
Falisová A.
,
Morovicsová E.
), s. 253 – 273
artykuł:
MÓDNE ČASOPISY NA SLOVENSKU 1945–1989
(
Šidlíková Z.
), s. 274 – 278
artykuł:
ODBORNÉ ŠKOLY PRE ŽENSKÉ POVOLANIA 1922-1934
(
Kičková A.
), s. 279 – 288
artykuł:
K PROBLEMATIKE ORGANIZÁCIE DIEVČAT V HLINKOVEJ MLÁDEŽI DIEVČENSKEJ
(
Sozanská N.
), s. 289 – 302
artykuł:
KAŽDODENNOSŤ A FENOMÉN MODERNIZÁCIE V NOMÁDSKOM PROSTREDÍ 20. STOROČIA
(
Al-Absi M.
), s. 303 – 310
artykuł:
ZAHAĽOVANIE ŽIEN – IDEÁL A PRAX V DEJINNOM ÚSEKU 20. STOROČIA
(
Al-Absiová E.
), s. 311 – 317
artykuł:
SEMIOTIZÁCIA KAŽDODENNOSTI 19. A 20. STOROČIA V UMELECKOM OBRAZE (SELEKTÍVNA REKOGNOSKÁCIA)
(
Čechová M.
), s. 318 – 324
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.