PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Univerzita sv. Cyrila a Metoda (Trnava)
Czasopismo
Communication Today
Rocznik
2020
Tom
11
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
ONLINE SHOPPING ROUTINES AMONG CHILEAN CHILDREN: LEVEL OF EXPANSION AND MAIN CAUSES
(
FEIJOO F. B.
,
GARCÍA G. A.
), s. 126 - 139
artykuł:
TO THRIVE MEANS TO ENTERTAIN: THE NATURE OF TODAY’S MEDIA INDUSTRIES
(
RADOŠINSKÁ J.
,
KVETANOVÁ Z.
,
VIŠŇOVSKÝ J.
), s. 4 – 21
artykuł:
POLISH MEDIA ABOUT ACT 2.0 (THE CONSTITUTION FOR SCIENCE)
(
MROZOWSKA S.
,
RYŁKO-KURPIEWSKA A.
), s. 22 – 34
artykuł:
THE ROBOTIC REPORTER IN THE CZECH NEWS AGENCY: AUTOMATED JOURNALISM AND AUGMENTATION IN THE NEWSROOM
(
MORAVEC V.
,
MACKOVÁ V.
,
SIDO J.
,
EKŠTEIN K.
), s. 36 – 52
artykuł:
STRATEGIES IN JOURNALISTIC BRANDING ON SOCIAL MEDIA: THE INFLUENCE OF PUBLIC AND BUSINESS DIMENSIONS ACCORDING TO FUTURE JOURNALISTS’ PERCEPTIONS
(
LÓPEZ-MERI A.
,
ALONSO-MUÑOZ L.
,
CASERO-RIPOLLÉS A.
), s. 54 – 68
artykuł:
TRUST BUILDING AND FAKE NEWS ON SOCIAL MEDIA FROM THE PERSPECTIVE OF UNIVERSITY STUDENTS FROM FOUR VISEGRAD COUNTRIES
(
EGER L.
,
EGEROVÁ D.
,
MIČÍK M.
,
VARGA E.
,
CZEGLÉDI C.
,
TOMCZYK L.
,
SLÁDKAYOVÁ M.
), s. 70 – 88
artykuł:
THE PRAGMATISM OF HYBRIDISATION LOGIC OF TELEVISION NEWS IN SLOVAKIA
(
HUDÍKOVÁ Z.
,
PRAVDOVÁ H.
,
GAŽICOVÁ A.
), s. 90 – 124
artykuł:
THE CONCEPT OF LEARNING-BY-DOING IN THE CONTEXT OF MEDIA EDUCATION AND SCHOOL QUALITY ASSESSMENT
(
VRABEC N.
,
BȎTOŠOVÁ Ľ.
), s. 140 – 148
artykuł:
COMMUNICATION OF LOCAL FARMERS’ PRODUCTS THROUGH FACEBOOK: THE CASE STUDY OF NAŠE-VAŠE
(
PETRIĽÁK M.
,
JANŠO E.
,
HORSKÁ E.
), s. 150 – 163
artykuł:
BRAND MARKETING OF REGIONAL PRODUCTS – A POTENTIAL STRATEGIC MANAGEMENT TOOL IN REGIONAL DEVELOPMENT
(
BUTORACOVÁ Š. I.
,
HOGHOVÁ K.
), s. 164 – 185
artykuł:
THE USE OF SOCIAL MARKETING CAMPAIGNS IN RAISING AWARENESS OF THALASSEMIA IN THE UAE
(
ZAMOUM K.
), s. 186 – 198
artykuł:
Genres of Journalism Revisited
(
VIŠŇOVSKÝ J.
), s. 200 – 201
artykuł:
A Critical History of Media Art in the Netherlands. Platforms, Policies, Technologies
(
LURK T.
), s. 202 – 203
artykuł:
In What Society Do We Actually Live?
(
PAVLŮ D.
), s. 204 – 205
artykuł:
Danuša Serafínová – An Interdisciplinary Expert in the Field of Mass Media and Journalism
(
SÁMELOVÁ A.
), s. 206 – 207
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.