PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
23
Czasopismo
Dyskursy Młodych Andragogów / Adult Education Discourses
Wydawca
Zielona Góra University Press
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
23
artykuł:
Adult learning on the edge of a precipice: an ecology of living and learning
(
Bainbridge A.
), s. 9-24
artykuł:
Minsk Narratives. An emerging learning biography in times of protest
(
Evans R.
), s. 25-45
artykuł:
“You can see it in his eyes that he is willing to work”. The ambivalent use of work in promoting integration for migrants. A case study from Northern Italy
(
Luraschi S.
,
Galimberti A.
), s. 47-61
artykuł:
Learning by sharing in tough times. The Swedish study circle method and its educational hope for migrant adults
(
Adamczewski J.
,
Rozvadská K.
), s. 63-77
artykuł:
Biograficzne doświadczanie bycia nauczycielem jako istota kształtowania praktyk całożyciowego uczenia się
(
Jurgiel-Aleksander A.
), s. 81-95
artykuł:
The biographical experience of being a teacher as the essence shaping lifelong learning practices
(
Jurgiel-Aleksander A.
), s. 97-110
artykuł:
Aktywność mimo przeciwności – o biograficznych kosztach aktywizmu i zaangażowania społecznego
(
Bilon-Piórko A.
), s. 111-123
artykuł:
Activity against all odds – the biographical costs of activism and social engagement
(
Bilon-Piórko A.
), s. 125-137
artykuł:
Perspectives and experiences of international students at a Swedish university during the COVID-19 pandemic
(
Ananmalay V.
,
Benen D.
,
Luo J.
,
Machado Da Silva I. M.
,
Smith E.
,
Taniyama T.
), s. 141-161
artykuł:
Edukacja zdalna w kontekście specyfiki kształcenia animatorów kultury. Komunikat z badań
(
Lewartowicz U.
), s. 163-181
artykuł:
Przedsiębiorczość studentów w Niemczech – wybrane aspekty
(
Zapotoczna M.
), s. 183-195
artykuł:
Praca zawodowa i edukacja w procesach inkluzji społecznej imigrantów z Ukrainy na zachodnim pograniczu Polski
(
Wołk Z.
), s. 199-214
artykuł:
Poczucie dobrostanu istotnym aspektem zasobów ważnych w pracy zawodowej nauczycieli
(
Wawrzonek A.
), s. 215-228
artykuł:
Deficyty zachowań związanych z wypaleniem zawodowym u pracowników administracji publicznej
(
Rongińska T.
,
Doliński A.
), s. 229-240
artykuł:
Kapitał społeczny dorosłych osób z lekką niepełnosprawnością intelektualną
(
Bąbka J.
), s. 243-259
artykuł:
O (nie)oczywistościach w edukacji dorosłych (zamyślenia w aspekcie społecznej użyteczności/służebności i prawdy)
(
Kowalski M.
), s. 261-274
artykuł:
Kompetencje społeczne u progu dorosłości. Krytyczna analiza podstawy programowej kształcenia ogólnego dla III etapu kształcenia
(
Solarczyk-Szwec H.
), s. 275-285
artykuł:
Specyfika oferty dla uczących się w starości
(
Szarota Z.
), s. 287-303
artykuł:
O specyfice uczenia się podejmowanego w ramach amatorstwa
(
Litawa A.
), s. 305-316
artykuł:
The female position and role in Korea and Vietnam (An initial comparison)
(
Thuy Nguyen Thi Thu T. N. T.
,
Thuy Le Thi Thanh T. L. T.
), s. 319-331
artykuł:
Do we want children? Attitudes towards having or not having children: a comparative perspective on Spain and Poland
(
Juszczyk-Frelkiewicz K.
,
Simó Solsona M.
,
López Villanueva C.
), s. 333-346
artykuł:
Cechy kobiecości w kontekstach społeczno-kulturowych. Badanie autoetnograficzne kobiety spodziewającej się córki
(
Szczepaniak C.
), s. 347-356
artykuł:
Detained change? Negative prescriptive stereotypes and cognitive gender schemas of Polish female students
(
Paprzycka E.
,
Mianowska E.
,
Walentynowicz-Moryl K.
), s. 357-369
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.