PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Faculty of Economics & Business Zagreb, Department of Marketing, Zagreb, Croatia and CROMAR (Croatian Marketing Association)
Czasopismo
Market - Tržište
Rocznik
2014
Tom
26
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
A New World for Museum Marketing? Facing the Old Dilemmas while Challenging New Market Opportunities
(
Komarac T.
)
artykuł:
Applying the Theory of Planned Behavior in the Purchase of Organic Food
(
Martić Kuran L.
,
Mihić M.
)
artykuł:
The Role of Socio-Demographic Characteristics and Lifestyle of Consumers in Determinig Buying Tendency
(
Slišković A.
,
Zebić I.
,
Gregov L.
,
Nikolić M.
)
artykuł:
Rational Choice Theory and Addiction Behaviour
(
Krstić M.
)
artykuł:
Editorial Preface
(
Ozretić Došen Đ.
)
artykuł:
Kirby L. J. Shannahan, Rachelle J. Shannahan, Alan J. Bush: Salesperson Coachability: What it is and Why it Matters
(
Zenzerović I.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.