PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Czasopismo
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
3(59)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3(59)
artykuł:
Ile techne, ile praxis? W poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu
(
Czerepaniak-Walczak M.
), s. 7-22
artykuł:
Kształcenie nauczycieli jako wyzwanie dla uniwersytetu
(
Morawska I.
,
Latoch-Zielińska M.
,
Krajka J.
), s. 23-34
artykuł:
Nuda w szkole – miedzy alienacją a emancypacją
(
Stańczyk P.
), s. 35-56
artykuł:
Szkolny dzwonek – atrybut uczniowskiej codzienności
(
Martyniuk W.
), s. 57-76
artykuł:
Skala ustosunkowania sie do przypadkowości zdarzeń – konstrukcja i właściwości psychometryczne narzędzia
(
Sarzyńska-Mazurek E.
), s. 77-92
artykuł:
Sprawność fizyczna dzieci 6- i 7-letnich i jej uwarunkowania środowiskowe
(
Cieśla E.
), s. 93-111
artykuł:
Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym
(
Kiliańska-Przybyło G.
,
Grotek M.
), s. 111-126
artykuł:
Transformatywny potencjał uczenia się w sytuacjach kryzysowych
(
Jarvis P.
), s. 127-136
artykuł:
Współczesne społeczeństwo polskie przez pryzmat międzypokoleniowego dziedziczenia
(
Borowicz R.
), s. 137-148
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.