PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Czasopismo
Anglica Wratislaviensia
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
50
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
50
artykuł:
Pat Barker’s Double Vision and Life Class: Revisioning Trauma in Narratives of Romance
(
Atilla A.
), s. 11-21
artykuł:
The Setting Sun of British Decadence: Material and Formal Aspects of the Term
(
Budziak A.
), s. 23-35
artykuł:
Troping the City of Johannesburg in Portrait with Keys by Ivan Vladislavić
(
Kębłowska-Ławniczak E.
), s. 47-60
artykuł:
Searching for Hope: At the Intersections of Knowledge and Belief in Stephen Baxter’s Flood
(
Marecki M.
), s. 77-88
artykuł:
On the Greek-Talking Birds: Virginia Woolf and the Greek-Talking Men
(
Oziewicz T.
), s. 89-99
artykuł:
The Concept of Double Consciousness and Striving for Self-Consciousness in W.E.B. Du Bois’s Double Consciousness Formula and Ralph Ellison’s Invisible Man
(
Szmańko K.
), s. 101-121
artykuł:
The Article vs. the Artists: The Demise of the Definite Article in the Names of Popular Music Groups
(
Berezowski L.
), s. 125-135
artykuł:
A New Look at Subject Islands: The Phasehood of Definiteness
(
Jiménez-Fernández Á. L.
), s. 137-168
artykuł:
“Language Laws Are Physical Laws.” Comments on Marek Kuźniak’s Foreign Words and Phrases in English
(
Litwin M.
), s. 169-181
artykuł:
Toward a Cognitive Approach to Analyzing Comics: A Selective Frame-Theoretic Characterization of the Conceptual Representation of Comics
(
Szawerna P.
), s. 197-211
artykuł:
Calculating Countability — A Corpus-Based, Mereological Study of the Count/Mass Distinction of a Group of English Nouns
(
Woźny J.
), s. 225-235
artykuł:
The Influence of Brain Dominance on Learning English Pronunciation
(
Czajka E.
), s. 239-250
artykuł:
The Impact of Alternative Assessment on Adolescent Learners’ Ability to Select and Implement Relevant Learning Resources
(
Czura A.
), s. 251-265
artykuł:
Are SLA Research Reports of Value for FL Teachers? On the Need for Researcher-Teacher Collaboration
(
Jedynak M.
), s. 267-277
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.