PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 54, nr 7-8
Czasopismo
Biuletyn Wojskowej Akademii Technicznej
Wydawca
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 54, nr 7-8
artykuł:
Filozofia i etyka a zarządzanie i marketing
(
Ptaszek S. W.
), s. 5-13
artykuł:
Podmiotowość w relacjach zarządczych
(
Świniarski J.
), s. 15-33
artykuł:
Perspektywy przystąpienia Polski do Unii Gospodarczo-Walutowej
(
Jagusiak B.
), s. 35-47
artykuł:
Zarządzanie z wykorzystaniem płaszczyzny prakseologicznej w przypadku zastosowania metody controllingu
(
Marciniak S.
,
Głodziński E.
), s. 49-60
artykuł:
Kapitał ludzki jako kluczowy zasób w walce o pozycję konkurencyjną firmy : w stronę strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi
(
Świątkowski M.
), s. 61-76
artykuł:
Pułapki pracy w grupie
(
Miszczak M.
), s. 77-85
artykuł:
Wpływ standardów europejskich w zarządzaniu zasobami ludzkimi w polskich przedsiębiorstwach
(
Piotrkowski K.
), s. 87-110
artykuł:
Wyznaczniki efektywnego zarządzania szkoleniami w firmie
(
Tarapata J.
), s. 111-129
artykuł:
Refleksje nad możliwością aplikacji teorii zarządzania chaosem do procesów dowodzenia
(
Szydłowski A.
), s. 131-143
artykuł:
Pierwsi sofiści jako prekursorzy teorii i praktyki marketingu : konsekwencje etyczne
(
Świniarski J.
), s. 145-155
artykuł:
Hipotezy w etyce marketingu
(
Adamkiewicz M.
), s. 157-167
artykuł:
Rola i miejsce promocji w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwem
(
Krzepicka A.
), s. 169-175
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.