PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 2(90)
Czasopismo
Maszyny Elektryczne : zeszyty problemowe
Wydawca
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nr 2(90)
artykuł:
Bezprzekładniowa prądnica małej mocy do zasilania urządzeń pomiarowych
(
Goryca Z.
,
Malinowski M.
), s. 1-4
artykuł:
Wskaźniki diagnostyczne dla układów napędowych z nieliniowymi regulatorami prądu
(
Sołbut A.
), s. 5-10
artykuł:
Problemy sterowania bezreduktorowego układu napędowego drzwi kabinowych dźwigu osobowego z silnikiem BLDC
(
Kolano K.
), s. 11-16
artykuł:
Korekta syntezy kąta wektora prądu w układach sterowania napędami indukcyjnymi
(
Chudzik P.
,
Radecki A.
), s. 17-21
artykuł:
Badania porównawcze wybranych metod odwzbudzania silnika indukcyjnego zasilanego z sieci o dużych, chwilowych spadkach napięć
(
Radecki A.
,
Chudzik P.
), s. 23-28
artykuł:
Bezprzekładniowy napęd drzwi windy
(
Goryca Z.
,
Kolano K.
), s. 29-33
artykuł:
Analiza wpływu mikroklimatu na emisję wyładowań niezupełnych w maszynach elektrycznych
(
Plutecki Z.
), s. 35-40
artykuł:
Efekty magnetosprężyste w stalach krzemowych
(
Żurek Z. H.
,
Szudyga M.
), s. 41-43
artykuł:
Ocena współczynnika mocy silnika jako parametru optymalizacyjnego w skalarnych napędach asynchronicznych optymalnych pod względem energetycznym
(
Lipiński L.
,
Miszewski M.
), s. 45-50
artykuł:
Układy sterowania silnikiem PMSM
(
Rudnicki T.
,
Czerwiński R.
,
Fręchowicz A.
), s. 51-55
artykuł:
Modelowanie silnika indukcyjnego do symulacji zwarć wewnętrznych doziemnych
(
Wieczorek M.
,
Rosołowski E.
), s. 57-62
artykuł:
Odtwarzanie napięcia stojana w falowniku trakcyjnym o niskiej częstotliwości przełączeń
(
Lewandowski D.
,
Łukasiak P.
), s. 63-67
artykuł:
Aparaturowe i metrologiczne aspekty diagnostyki maszyn elektrycznych w oparciu o sygnał prądowy
(
Paduch P.
,
Szymaniec S.
), s. 69-74
artykuł:
Poszukiwanie uniwersalnej konstrukcji odlewu korpusu silnika elektrycznego typu SIE(K)132S za pomocą optymalizacji wielokryterialnej
(
Sitek M.
), s. 75-80
artykuł:
Obliczenia hamowania docelowego pociągów metra z uwzględnieniem różnych rodzajów napędu
(
Anuszczyk J.
,
Gocek A.
), s. 81-86
artykuł:
Analiza parametrów trakcyjnych pociągów dużych prędkości
(
Anuszczyk J.
,
Sokół K.
,
Wawrzyniak A.
), s. 87-93
artykuł:
Unifikacja silników trakcyjnych
(
Ratajski D.
,
Tadeusiak K.
), s. 95-98
artykuł:
Analiza energetyczna rzeczywistych cykli jazdy
(
Fice M.
,
Setlak R.
), s. 99-103
artykuł:
Analiza rozdziału sił hamowania pojazdu hybrydowego z napędem na koła tylne w aspekcie rekuperacji energii
(
Fice M.
,
Setlak R.
), s. 105-110
artykuł:
Strategia zarządzania rozpływem mocy w napędzie hybrydowym o strukturze równoległej
(
Fice M.
), s. 111-116
artykuł:
Porównanie właściwości wysokoobrotowego silnika PM BLDC ze stojanem bezżłobkowym i użłobkowanym
(
Hetmańczyk J.
,
Krykowski K.
,
Miksiewicz R.
,
Gałuszkiewicz Z.
,
Makieła D.
), s. 117-122
artykuł:
Pomiary prądu i prędkości w układach sterowania wolnoobrotowych silników BLDC
(
Fręchowicz A.
,
Heyduk A.
), s. 123-128
artykuł:
Utilization of thermal systems at power electrical engineering
(
Kuchynkova H.
,
Hajek V.
), s. 129-134
artykuł:
Kontrola jakości blach stojanów i wirników maszyn elektrycznych pod kątem przydatności ich do dalszej eksploatacji
(
Rad M.
,
Rams W.
), s. 135-139
artykuł:
Układ wstępnego podgrzewania cieczy chłodzącej napędu Mild Hybrid
(
Setlak R.
,
Fice M.
), s. 141-144
artykuł:
Modelowanie zasobników energii elektrycznej dla pojazdów elektrycznych i hybrydowych
(
Setlak R.
,
Fice M.
), s. 145-150
artykuł:
Wpływ układu Start&Stop w napędzie Mild Hybrid na zmniejszenie zużycia paliwa w testach NEDC
(
Setlak R.
,
Fice M.
), s. 151-156
artykuł:
Porównanie parametrów trakcyjnych lokomotywy kopalnianej wyposażonej w różne typy napędu z silnikami prądu stałego i zmiennego
(
Dzikowski A.
,
Gąsior T.
,
Budzyński Z.
), s. 157-162
artykuł:
Wyznaczanie współczynnika sprawności silnika klatkowego pracującego ze zmienną prędkością obrotową
(
Figura R.
,
Szychta L.
,
Szychta E.
), s. 163-168
artykuł:
Wielotarczowe sprzęgło magnetoreologiczne o płynnie regulowanej wartości przenoszonego momentu
(
Pilch Z.
,
Kowol P.
,
Kielan P.
), s. 169-174
artykuł:
Sterowanie i diagnostyka napędów z silnikami asynchronicznymi
(
Błaszczyk P.
,
Barański S.
), s. 175-178
artykuł:
Metodyka badań i diagnostyka urządzeń automatycznego prowadzenia pociągu na przykładzie systemu SOP-2P
(
Barański S.
,
Błaszczyk P.
), s. 179-184
artykuł:
Wykorzystanie dławików w wielopulsowych układach przetwarzania napięcia dla potrzeb sieci trakcyjnej
(
Kulesz B.
,
Pasko M.
,
Sikora A.
), s. 185-190
artykuł:
Bezczujnikowy pomiar położenia w napędzie magnetoelektrycznym
(
Kowalski M.
,
Kossowski Z.
), s. 191-194
artykuł:
Badania symulacyjne metody bezpośredniego sterowania momentem i strumieniem synchronicznego silnika reluktancyjnego
(
Machlarz R.
), s. 195-198
artykuł:
Zmodyfikowany filtr wejściowy przekształtnikowych napędów trakcyjnych
(
Dudek R.
,
Kosiorowski S.
,
Stobiecki A.
), s. 199-204
artykuł:
Ograniczenie strat mocy w silniku BLDC wynikających z pulsacji prądu zasilania
(
Sikora A.
,
Zielonka A.
), s. 205-212
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.