PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 42
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Transport / Politechnika Śląska
Wydawca
Rocznik
2001
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 42
artykuł:
Sieć neuronowa o skończonej liczbie wektorów wejściowych jako automat sterujący węzłem sygnalizacji drogowej
(
Piecha J.
,
Wąsik R.
), s. 7-14
artykuł:
Wpływ rozmieszczenia pasażerów na drgania nadwozia samochodów osobowych
(
Gardulski J.
,
Madej H.
), s. 15-20
artykuł:
The method of practical verification on the mathematical model of gas engine powered by LPG
(
Flekiewicz M.
,
Kubica G.
), s. 21-31
artykuł:
Numeryczna analiza stanu naprężenia wieńca zębatego tulei podatnej za pomocą MEB
(
Folęga P.
,
Wilk A.
), s. 33-39
artykuł:
Uproszczone modele przepustowości sieci kolejowej
(
Woch J.
), s. 41-48
artykuł:
Zużycie ścierno-adhezyjne i zmęczeniowo-kontaktowe szyn
(
Adamiec P.
,
Dziubiński J.
), s. 49-55
artykuł:
Analiza wytrzymałościowa połączenia montażowego koło-oś
(
Sitarz M.
,
Sładkowski A.
,
Chruzik K.
), s. 57-66
artykuł:
Wyznaczanie sztywności i tłumienia taśm rurowych z wykorzystaniem programu "Taśma"
(
Markusik S.
,
Nowakowski P.
), s. 68-74
artykuł:
Elementy systemu integracji środków transportu miejskiego w aglomeracji górnośląskiej
(
Skorwider J.
), s. 75-82
artykuł:
Stochastyczne charakterystyki strumieni ruchu na skrzyżowaniach drogowych
(
Celiński I.
), s. 83-90
artykuł:
Informatyczne narzędzia wspomagania planowania zamknięć w sieciach transportowych - wizualizacja bazy danych
(
Żochowska R.
,
Karoń G.
), s. 91-98
artykuł:
Zastosowanie sterowania liniowego w liniowych modelach teorii car-fallowing
(
Pordzik M.
), s. 99-106
artykuł:
Informatyczne narzędzia wspomagania planowania zamknięć drogowych - przepustowość skrzyżowań bez sygnalizacji świetlnej
(
Żochowska R.
), s. 107-114
artykuł:
Opracowanie testu jezdnego uniwersalnego dla ruchu w warunkach zatłoczonych ulic
(
Ubysz A.
), s. 115-122
artykuł:
Ocena przebiegowego zużycia paliwa samochodów osobowych z silnikami ZS wyznaczanego metodą analityczną
(
Ubysz A.
), s. 123-130
artykuł:
Określenie czasu otwarcia wtryskiwacza i badanie sprawności termicznej silnika gazowego (LPG)
(
Kubica G.
), s. 131-137
artykuł:
Badania odporności ceramicznej warstwy ochronnej AL2O3 na wstrząsy termiczne
(
Filipczyk J.
), s. 139-145
artykuł:
Zastosowanie sieci neuronowej do oceny zużycia elementów z żeliwa sferoidalnego
(
Witaszek K.
,
Witaszek M.
), s. 147-154
artykuł:
Zagadnienia kontaktu krzywki z popychaczem
(
Matyja T.
,
Stanik Z.
), s. 155-162
artykuł:
Wpływ parametrów usprężynowania na dynamikę wagonu kolejowego i bezpieczeństwo jego ruchu
(
Wojdyła T.
), s. 163-168
artykuł:
Zastosowanie metod magnetycznych w badaniach elementów pojazdów szynowych
(
Żurek Z.
), s. 169-175
artykuł:
Oddziaływanie podsypki na podkład jako czynnik wpływu na kształtowanie się kosztów utrzymania drogi kolejowej. Cz. 1
(
Pawlicki J.
,
Mandula J.
), s. 177-182
artykuł:
Usterkowość systemów sterowania ruchem kolejowym. Prognozowanie zawodności urządzeń SRK
(
Mikulski J.
), s. 183-190
artykuł:
Algorytmy optymalizacji kolejowych zestawów kołowych
(
Mrówczyńska B.
,
Burczyński T.
), s. 191-198
artykuł:
Charakterystyki sprzęgieł podatnych w funkcfji wymuszeń dynamicznych oraz błędów montażowych
(
Markusik S.
,
Opasiak T.
), s. 199-206
artykuł:
Czasowo-częstotliwościowe analizy sygnału drganiowego w diagnostyce przekładni zębatych
(
Łazarz B.
,
Madej H.
), s. 207-214
artykuł:
Dobór cech geometrycznych mimośrodowego osadzenia łożysk wałów kół zębatych
(
Kochańczyk M.
,
Wilk A.
), s. 215-222
artykuł:
Analiza wytrzymałości tulei podatnej przekładni falowej
(
Folęga P.
), s. 223-229
artykuł:
Zastosowanie metod numerycznych w projektowaniu i optymalizacji konstrukcji kolejowych zestawów kołowych. Cz.2
(
Chruzik K.
), s. 231-236
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.