PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 31
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Transport / Politechnika Śląska
Wydawca
Rocznik
1998
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 31
artykuł:
Koncepcja konstrukcji do utrzymania układu chłodzenia lokomotywy spalinowej TEM2 w podwyższonej temperaturze podczas przestoju zimowego.
(
Bajon W.
,
Różowicz J.
), s. 7-14
artykuł:
Charakterystyka sprężyny pneumatycznej pracującej przestrzennie
(
Bałaziński E.
,
Chabraś Z.
,
Grajnert J.
), s. 15-24
artykuł:
Uszkodzenia szyn i kół spowodowane dynamicznym oddziaływaniem szybkich pojazdów szynowych.
(
Bogacz R.
), s. 25-38
artykuł:
Nowe konstrukcje wagonów osobowych na prędkość V=200 km/h opracowane w OBRPS w latach 90.
(
Borys C.
), s. 39-46
artykuł:
Zagadnienia modelowania i symulacji układu dynamicznego pojazd szynowy - stanowisko do badań bezpieczeństwa.
(
Choromański W.
), s. 47-56
artykuł:
Drgania toru kolejowego wywołane ruchem pojazdów.
(
Cichocki Z.
), s. 57-68
artykuł:
Diagnostyka układów biegowych pojazdów szynowych na bazie sygnałów wibroakustycznych.
(
Durzyński Z.
), s. 69-76
artykuł:
Analiza wzorów do obliczania oporów ruchu pociągów
(
Gąsowski W.
), s. 77-84
artykuł:
O niektórych czynnikach wpływających na dopuszczalną prędkość jazdy pociągu pasażerskiego w łuku.
(
Groll W.
,
Wolfram T.
), s. 85-92
artykuł:
Optymalizacja sprzęgła do układu napędowego lokomotywy.
(
Grzyb A.
), s. 93-101
artykuł:
Porównanie wyników badań i obliczeń wytrzymałościowych ramy wózka 11ANa.
(
Handkiewicz J.
), s. 103-108
artykuł:
Optymalny rozkład obciążeń obręczy koła ze względu na przemieszczenia wieńca koła.
(
John A.
,
Mrówczyńska B.
), s. 109-115
artykuł:
Ocena sprawności układu napędowego elektrycznych pojazdów trakcyjnych.
(
Kacprzak J.
), s. 117-126
artykuł:
Wybrane charakterystyki pojazdów trakcyjnych.
(
Kwaśnikowski J.
), s. 127-136
artykuł:
Minimalizacja czasu trwania przebiegów oscylacyjnych w układzie przenoszenia momentu silnik-koła napędowe pojazdu trakcyjnego.
(
Lewandowski M.
), s. 137-146
artykuł:
Stanowisko do badania taboru pod względem przepustowości dynamicznej i bezpieczeństwa przed wykolejeniem.
(
Madej J.
), s. 147-157
artykuł:
Elektryczne pojazdy trakcyjne nowych generacji - rozwiązania obwodów głównych.
(
Marciniak J.
), s. 159-174
artykuł:
Przygotowania do akredytacji laboratoriów CNTK.
(
Marciniak J.
), s. 175-178
artykuł:
Badania symulacyjne lokomotywy EP09 (104E0) w aspekcie nadmiernych szarpań podłużnych nadwozia.
(
Marciniak Z.
,
Sienicki A.
), s. 179-193
artykuł:
Konstrukcja uniwersalnej lokomotywy spalinowej dla PKP.
(
Marciniak Z.
,
Sobaś J.
), s. 195-205
artykuł:
Rozkłady naprężeń na powierzchni połączenia skurczowego w przestrzennym modelu koła zębatego z nasadzanym wieńcem.
(
Matyja T.
,
Wilk A.
), s. 207-214
artykuł:
Hybride Untertagebergbaulokomotive und ihr Einfluss an die Arbeitsumgebung.
(
Michalík J.
,
Kučera S.
,
Broška J.
), s. 215-221
artykuł:
Rozwój pojazdów trakcyjnych w perspektywie integracji kolei europejskich - pojazdy trakcyjne wielosystemowe.
(
Pabiańczyk J.
), s. 223-231
artykuł:
Rola kompleksowego symulatora lokomotywy w systemie szkolenia maszynistów kolejowych
(
Siciński M.
), s. 233-241
artykuł:
Wpływ temperatury na charakterystykę kolejowego hamulca wiroprądowego.
(
Skowron J.
), s. 243-249
artykuł:
Kompleksowy symulator lokomotywy elektrycznej dla Polskich Kolei Państwowych.
(
Stępień K.
), s. 251-258
artykuł:
Modernizacja lokomotywy spalinowej SM 42 - nowa koncepcja określenia terminu kolejnej naprawy
(
Stokowy B.
), s. 259-263
artykuł:
Zabudowa łożyska skośnego walcowego zestawu kołowego kolejowego.
(
Szucki T.
), s. 265-271
artykuł:
Modelowanie matematyczne pojazdu szynowego pod kątem stanowiskowych badań modalnych.
(
Zboiński K.
), s. 273-283
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.