PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
T. 27, z. 1
Czasopismo
Geologia / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Wydawca
Rocznik
2001
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
T. 27, z. 1
artykuł:
Wykształcenie i środowisko sedymentacji piaskowców wapnistych z Chwaniowa w południowej części jednostki skolskiej
(
Bilan W.
), s. 7-20
artykuł:
Utwory transgresywnego miocenu na fliszu jednostki skolskiej w Dubiecku
(
Rajchel J.
,
Uchman A.
), s. 71-87
artykuł:
Utwory silikoklastyczne (paleogen) jednostki podśląskiej w rejonie Żywca
(
Leśniak T.
,
Waśkowska-Oliwa A.
), s. 51-70
artykuł:
Środowisko sedymentacji warstw krośnieńskich serii dukielskiej w paśmie Koniaków - Kamesznica (Beskid Śląski, Karpaty Zachodnie)
(
Stadnik R.
), s. 111-126
artykuł:
Sekwencje kanałowe w warstwach istebniańskich (kampan - paleocen) Beskidu Śląskiego
(
Strzeboński P.
), s. 181-199
artykuł:
Sedymentologiczna baza danych -- program GeoKar
(
Krawczyk A. J.
), s. 39-49
artykuł:
Osady wczesnokredowych spływów rumoszowych w warstwach cieszyńskich rejonu Żywca
(
Słomka T.
), s. 89-110
artykuł:
Ocena rozmiarów erozji kompleksów osadowych z wykorzystaniem krzywych kompakcji skał silikoklastycznych
(
Stefaniuk M.
), s. 161-179
artykuł:
Nowe stanowisko ichtiofauny z warstw krośnieńskich jednostki skolskiej (Karpaty fliszowe)
(
Jerzmańska A.
,
Rajchel J.
,
Świdnicka E.
), s. 21-37
artykuł:
Konkrecje fosforytowe z pstrych łupków paleocenu jednostki skolskiej : komunikat
(
Szczepańska M.
,
Krobicki M.
), s. 201-204
artykuł:
Główne elementy strukturalne podłoża wschodniej części Karpat polskich w świetle badań magnetotellurycznych
(
Stefaniuk M.
), s. 127-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.