PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 38, nr 12
Czasopismo
Problemy Jakości
Wydawca
Rocznik
2006
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 38, nr 12
artykuł:
Struktura zasobów ludzkich organizacji opartej na wiedzy
(
Mikuła B.
,
Pietruszka-Ortyl A.
), s. 15-19
artykuł:
Satysfakcja klienta jako wyznacznik konkurencyjności przedsiębiorstw
(
Szymczak J.
,
Urbaniak M.
), s. 25-29
artykuł:
Polityka Unii Europejskiej w promowaniu koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw - CSR
(
Hąbek P.
), s. 20-24
artykuł:
Model kształtowania kompetencji jakościowych wśród kluczowych przedsiębiorstw budowlanych
(
Buszko A.
,
Wawrzyniak K.
), s. 42-47
artykuł:
Japońska rewolucja jakości - tworzenie koncepcji Quality Control
(
Zymonik Z.
), s. 9-14
artykuł:
ISO 9001:2000 a czynniki wewnętrzne w zarządzaniu jakością
(
Zapłata S.
), s. 30-34
artykuł:
Analiza środowiskowych konsekwencji różnych wariantów recyklingu wyeksploatowanych pojazdów samochodowych w Polsce
(
Lewicki R.
,
Kłos Z.
), s. 37-41
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.