PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 35, nr 10
Czasopismo
Problemy Jakości
Wydawca
Rocznik
2003
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 35, nr 10
artykuł:
Ocena systemu zarządzania jakością w administracji publicznej
(
Bugdol M.
,
Krawczyk T.
), s. 4-6
artykuł:
Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań
(
Gajdzik B.
), s. 7-11
artykuł:
Czynnik ludzki a przedsiębiorstwo jako organizacja (samo)ucząca się
(
Siciński M.
), s. 12-15
artykuł:
Zarządzanie cyklem życia małej i średniej firmy a jakość
(
Chodyński A.
,
Juraszek M.
), s. 16-18
artykuł:
Przyczynek do roli zaufania w wybranych zachowaniach międzyorganizacyjnych
(
Palka J.
), s. 19-22
artykuł:
Analiza wpływu komputeryzacji metod i narzędzi zarządzania jakością na efektywność przedsiębiorstwa
(
Krzemień E.
,
Wolniak R.
), s. 23-27
artykuł:
Wyniki badań porównawczych wybranego przedsiębiorstwa japońskiego i polskiego w zakresie realizacji zasad TQM
(
Tabaszewska E.
), s. 28-33
artykuł:
Przedsiębiorczość i sposoby jej pomiaru
(
Kłosowski D.
,
Bagiński J.
), s. 34-36
artykuł:
Koszty i korzyści wdrażania rachunku kosztów jakości
(
Ciechan-Kujawa M.
), s. 37-39
artykuł:
Organizacyjne skutki potwierdzenia zgodności systemów zarządzania jakością z normą ISO 9000
(
Wojtowicz K.
), s. 42-46
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.