PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 41
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Łódzka
Wydawca
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 41
artykuł:
Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM) - istota i problemy wdrażania
(
Otto J.
), s. 5-20
artykuł:
Badanie efektywności rynkowej centrum kontaktu z klientem
(
Lotko A.
), s. 21-36
artykuł:
Metodologiczne dylematy rachunku kosztu kapitału i ryzyka
(
Włoszczowski B.
), s. 37-48
artykuł:
Ocena systemu wspomagania małych i średnich przedsiębiorstw przez przedstawicieli instytucji działających w otoczeniu biznesu
(
Matejun M.
), s. 49-60
artykuł:
Trendy, zmiany - innowacje w podejściu i zarządzaniu kapitałem ludzkim
(
Musiał-Paczkowska A.
), s. 61-88
artykuł:
Założenia projektowania systemów informacji logistycznej
(
Bednarczyk T.
), s. 89-101
artykuł:
Metoda oceny zarządzania środowiskiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym
(
Wyrębek H.
), s. 103-126
artykuł:
Odpowiedzialność ekologiczna w praktyce działania małych i średnich przedsiębiorstw
(
Tabor J.
), s. 127-139
artykuł:
Metoda oceny jakości środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych
(
Korpus J.
), s. 141-159
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.