PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
T. 58, z. 6
Czasopismo
Postępy Fizyki
Wydawca
Rocznik
2007
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
T. 58, z. 6
artykuł:
Wrażenia z pobytu w CERN-ie w ramach Polish School Teachers Programme [Listy do redakcji]
(
Biskup B.
), s. 281-283
artykuł:
Suplement do wykładów Feynmana [rec.]
(
Fiałkowski K.
), s. 274-276
artykuł:
Spojrzenie z szerszej perspektywy, czyli... XXIII Sympozjum Maksa Borna "Zjawiska krytyczne w układach złożonych" dla uczczenia 70. urodzin Profesora Andrzeja Pękalskiego [Ze zjazdów i konferencji]
(
Sznajd-Weron K.
), s. 270-270
artykuł:
Rozwiązania feynmanowskich zadań [rec.]
(
Fiałkowski K.
), s. 276-276
artykuł:
Rozpraszanie neutronów i metody komplementarne badania materii skondensowanej [Ze zjazdów i konferencji]
(
Nowina-Konopka M.
), s. 269-269
artykuł:
Pierre-Gilles de Gennes (1932-2007)
(
Gadomski A.
), s. 279-281
artykuł:
Oddział Częstochowski [PTF]
(
Gruhn W.
), s. 266-266
artykuł:
Od grafitu do grafenu
(
Trauzettel B.
), s. 250-256
artykuł:
Metamateriały - nowe zastosowania elektrodynamiki
(
Wolarz E.
), s. 242-249
artykuł:
Mechanika kwantowa [rec.]
(
Karwowski J.
), s. 271-273
artykuł:
Mechanika klasyczna [rec.]
(
Pękalski A.
), s. 273-274
artykuł:
Kronika
(
Nowina-Konopka M.
,
Warczewski J.
,
Szanecki M. T.
), s. 283-287
artykuł:
Komisje i sekcje PTF 2006-09
, s. 249-249
artykuł:
Jerzy Rogaczewski (1926-2007)
(
Grycuk T.
), s. 277-279
artykuł:
Eksploratoria fizyczne w Polsce
(
Bednarek S.
), s. 257-260
artykuł:
Dlaczego warto znać się na magii
(
Kuczyński J.
), s. 263-266
artykuł:
Centrum Nauki Kopernik w Warszawie
(
Prymaka A.
), s. 261-262
artykuł:
80 lat Jerzego Janika
(
Nowina-Konopka M.
), s. 267-268
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.