PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
T. 50, z. 6
Czasopismo
Postępy Fizyki
Wydawca
Rocznik
1999
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
T. 50, z. 6
artykuł:
Popularyzacja [Z dawniejszych zeszytów Postępów Fizyki]
(
Wertenstein L.
), s. 286-287
artykuł:
Kij o dwóch końcach [Z dawniejszych zeszytów Postępów Fizyki]
(
Wertenstein L.
), s. 287-289
artykuł:
W sprawie popularyzacji fizyki [Z dawniejszych zeszytów Postępów Fizyki]
(
Ostrowski J. W.
), s. 289-290
artykuł:
O popularyzacji w ogóle i o popularyzacji fizyki w szczególności [Z dawniejszych zeszytów Postępów Fizyki]
(
Ziemecki S.
), s. 290-291
artykuł:
Niezwykłe własności kwazikryształów
(
Jeleń P.
), s. 297-305
artykuł:
Rola nieporządku i oddziaływań w dwuwymiarowym gazie elektronowym w silnych polach magnetycznych
(
Tsui D.
), s. 306-312
artykuł:
Rola pozaszkolnych pokazów z fizyki
(
Klisowska M.
), s. 317-318
artykuł:
Hidden Symmetry '98 [Ze zjazdów i konferencji]
(
Sznajder M.
), s. 319-320
artykuł:
Ouark Matter '99 [Ze zjazdów i konferencji]
(
Białkowska H.
), s. 320-321
artykuł:
ICOLS '99 [Ze zjazdów i konferencji]
(
Koperski J.
), s. 321-322
artykuł:
Podstawy symulacji komputerowych [rec.]
(
Longa L.
), s. 323-325
artykuł:
Portret Izaaka Newtona [rec.]
(
Strzałkowski A.
), s. 325-327
artykuł:
Fizyka molekularna z elementami chemii kwantowej [rec.]
(
Balter A.
), s. 327-327
artykuł:
Odpowiedź autora recenzji [Listy do redakcji]
(
Krasiński A.
), s. 328-329
artykuł:
Galileusz [Listy do redakcji]
(
Włodarczyk J.
), s. 328-328
artykuł:
Na temat początku nowego wieku [Listy do redakcji]
(
Jancewicz B.
), s. 329-329
artykuł:
Kronika
(
Bieroń J.
,
Mikulski Z.
,
Sujkowski Z.
,
Gorzkowski W.
,
Dietl T.
,
Dobrzycki J.
), s. 330-337
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.