PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 28, NR 1-2
Czasopismo
Chemistry-Didactics-Ecology-Metrology
Wydawca
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 28, NR 1-2
artykuł:
"Covid-19 shock" and identified benefits for improved pre-service chemistry teacher education
(
Prokša M.
,
Drozdíková A.
,
Haláková Z.
), s. 1--16
artykuł:
The extraordinary world of Sulphur. Part 1
(
Szydło Z. A.
), s. 5--38
artykuł:
Does Sendivogius’ alchemy cancel the celebration of the 250th anniversary of the discovery of oxygen?
(
Gavazov B. K.
,
Gavazov K. B.
), s. 39--55
artykuł:
Environmental contaminants of emerging concern: occurrence and remediation
(
Prasad M. N. V.
,
Elchuri S. V.
), s. 57--77
artykuł:
Health hazard related to fine road dust in Poland
(
Penkała M.
,
Bihałowicz J. S.
,
Rogula-Kozłowska W.
,
Rogula-Kopiec P.
,
Klik B.
,
Bihałowicz J.
,
Lewicka S.
,
Olszowski T.
,
Majewski G.
), s. 79--92
artykuł:
Evaluating experimental activities in Czech chemistry textbooks: A critical analysis
(
Špísová K.
,
Rusek M.
), s. 93--104
artykuł:
Science and society - a new era for science communication in the context of sustainable development
(
Krzeczkowska M.
,
Slabon A.
), s. 121--134
artykuł:
Virtual laboratories in the teaching of mechanical technology
(
Major Š.
,
Hubálovská M.
), s. 135--155
artykuł:
Substrates with different magnetic properties versus iron-nickel film electrodeposition
(
Białostocka A. M.
,
Klekotka M.
,
Klekotka U.
,
Żabiński P. R.
,
Kalska-Szostko B.
), s. 157--170
artykuł:
The effect of Co and Cu co-doping ZnO thin films on structural and optical properties
(
Saoud T.
,
Benramache S.
,
Diha A.
), s. 171--178
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.