PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Nr 2 (66)
Czasopismo
Architectus
Wydawca
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Nr 2 (66)
artykuł:
The role of fountains in the urban space of Habsburg Silesia in modern times
(
Ludwig B.
), s. 3--15
artykuł:
The history of the Sieradz's Old Town hidden in the former Tatarczy Market Square
(
Sowała A.
), s. 17--26
artykuł:
School and kindergarten gardens as a place of education. History and contemporary design trends
(
Jagiełło M.
,
Malkusz G.
,
Szostek S.
), s. 27--38
artykuł:
Concrete heritage in the Netherlands. Valuation and conservation of concrete and reinforced concrete structures
(
de Jonge W.
), s. 39--49
artykuł:
The street as sociability space: the case of the Grand Avenues in Paris and Lisbon in the 19th century
(
Gaudiot D.
,
Pernão J.
,
Martins L.
), s. 51--58
artykuł:
Ideological identity of New Urbanism
(
Domińczak M.
), s. 59--66
artykuł:
Disturbance of transparency in the architecture of contemporary glass façades. Part 2
(
Brzezicki M.
), s. 67--76
artykuł:
Living Lab approach to community training for recycling. A workshop experience
(
Ceylan S.
,
Arslan M. E.
), s. 77--88
artykuł:
Healthy housing environment in contemporary investments. Contribution to the research on the Mieszkaj w Mieście – Wizjonerów Estate in Krakow
(
Oleksik R.
), s. 89--98
artykuł:
The usage of the openBIM idea in architectural design on the example of Blender and BlenderBIM add-on
(
Malewczyk M.
), s. 99--104
artykuł:
Yes is more comics as an architectural manifesto
(
Jarczewski A.
), s. 105--112
artykuł:
Distinctness of shaping form and the context of place – open landscape and urban structure
(
Konior T.
), s. 113--122
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.