PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 174
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
Wydawca
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 174
artykuł:
Integrated territorial investments as an example of measures for sustainable territorial development
(
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
), s. 7--16
artykuł:
Sources of competitive advantage for enterprises in the TFL industry - case study
(
Michalcewicz-Kaniowska M.
,
Zajdel M.
), s. 17--29
artykuł:
Internal communication in enterprises located in Poland with the use of means of electronic communication - research findings
(
Miszczak M.
), s. 31--44
artykuł:
Effects of investment funding from regional operational programmes (as illustrated by the ROP of the Podkarpackie voivodeship 2014-2020)
(
Miś T.
), s. 45--58
artykuł:
Operational urban planning - Zone d'Aménagement Concerté
(
Nawrocka A.
), s. 59--68
artykuł:
The use of chatbots and voicebots by public institutions in the communication process with clients
(
Noga T.
), s. 69--80
artykuł:
Financing investments in the regional structure in the face of crisis phenomena in Poland
(
Opałka B.
), s. 81--98
artykuł:
Changes in strategic responses of selected low budget airlines from different continents in response to the global Covid-19 pandemic
(
Parker A.
,
Kacprzak M.
,
Wielewska I.
), s. 99--112
artykuł:
The impact of operational and innovative management on the creation of corporate social responsibility in the logistics industry
(
Pasek K.
), s. 113--130
artykuł:
City tourism application functionality from the perspective of tourist experience and technology acceptance models
(
Pawlak K.
), s. 131--152
artykuł:
Introduction of a new French beer brand on the Polish market in the opinion of consumers
(
Pierzgalska E.
,
Rezmer K.
,
Kobusińska I.
), s. 153--168
artykuł:
SME’s competitiveness as the ERDF’s priority for the support of regional development - evaluation of the Polish experience
(
Poteralski J.
), s. 169--180
artykuł:
Promotion management of the region on the example of selected local initiatives
(
Predygier A.
), s. 181--190
artykuł:
Dynamic capabilities in territorial marketing - the possibilities of concept adaptation
(
Pukas A.
), s. 191--206
artykuł:
Social media in the public relations strategy of the cities of Kujawsko-Pomorskie voivodeship
(
Radecka K.
), s. 207--216
artykuł:
The impact of EU structural funds related to innovation in socio-economic development at a local level
(
Romanowski R.
,
Kisiała W.
,
Stępiński B.
), s. 217--232
artykuł:
The European capital of culture as a marketing mega-event: the challenge of getting nominated
(
Rudolf W.
,
Cheraghi E.
,
Olasik M.
), s. 233--254
artykuł:
Creating shared value (CSV) measurement tool: conceptualizing the construct and its dimensions
(
Sibińska A.
,
Krawiec W.
), s. 255--274
artykuł:
Reform trends in Europe's higher education programmes as an exemplification of the bologna process after the Rome 2020 Ministerial Conference
(
Skinder M.
,
Skinder Ż.
), s. 275--284
artykuł:
Evolution or status quo - regional operational programmes in the Eu financial perspective 2014-2020
(
Sługocki W.
), s. 285--296
artykuł:
Preferences of customers in accordance with sensitivity to narrative criterion in film and literary tourism
(
Stando A.
,
Romanowski R.
,
Maierova O.
), s. 297--314
artykuł:
Overview of supply chain management challenges
(
Surmacz T.
,
Szopiński W.
), s. 315--322
artykuł:
Cities' attractiveness factors from the perspective of digital nomads
(
Sztuk A.
), s. 323--336
artykuł:
Influence of ethnocentric attitudes towards tequila attributes related to country of origin effect
(
Szymkowiak A.
,
Romanowski R.
,
Łach J.
), s. 337--354
artykuł:
Marketing communication of modern enterprises in the era of digital economy
(
Tarapata J.
), s. 355--370
artykuł:
Socio-institutional conditions and the development and competitiveness of the region
(
Tuziak A.
), s. 371--386
artykuł:
Using high-tech tools for consumer buying decisions of FMCG
(
Wiścicka-Fernando M.
,
Biercewicz K.
), s. 387--402
artykuł:
Influencer marketing in brand competitiveness building (case of Baltic Natur Park)
(
Włodarczyk K.
,
Górska A.
), s. 403--416
artykuł:
Evolution of the use of social media by the local governments of the Lodzkie voivodship
(
Woźniakowski M.
), s. 417--430
artykuł:
The concept of a decentralized autonomous organization as an innovative organizational structure
(
Zaczyk M.
), s. 431--446
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.