PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 23, No. 2
Czasopismo
Polish Journal of Management Studies
Wydawca
Rocznik
2021
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 23, No. 2
artykuł:
The job quality dimensions and employees performance during Covid-19: a case study of the saudi's female employees
(
Aldoghan M.
,
Elrayah M.
,
Debla F.
), s. 9--23
artykuł:
The impact of customer relationship management dimensions on service quality
(
Al-Gasawneh J. A.
,
Anuar M. M.
,
Dacko-Pikiewicz Z.
,
Saputra J.
), s. 24--41
artykuł:
Macroeconomic coordination: as an approach for poverty reduction
(
Amaliah I.
,
Aspiranti T.
,
Nurhayati N.
,
Mafruhat A. Y.
,
Numan A. H.
,
Shaharuddin A.
), s. 42--56
artykuł:
Digital local currencies as an alternative digital payment method for businesses to overcome problems of Covid-19 pandemic
(
Civelek M.
,
Ključnikov A.
,
Kloudová J.
,
Vozňáková I.
), s. 57--71
artykuł:
The impact of institutional pressures and top management regulations on firm performance
(
Dinh C. K.
,
Ngo Q. T.
), s. 90--105
artykuł:
Acceptance of e-learning at university level during the Covid-19 pandemic situation-teachers’ and students’ perspective
(
Ejdys J.
,
Kozłowska J.
), s. 106--129
artykuł:
Tourism industry management in the global transformation: meeting the needs of Generation Z
(
Entina T.
,
Karabulatova I.
,
Kormishova A.
,
Ekaterinovskaya M.
,
Troyanskaya M.
), s. 130--148
artykuł:
The perception of gender stereotypes in managerial positions of industrial companies
(
Gallo P.
,
Balogová B.
,
Čabinová V.
,
Dobrovič J.
), s. 149--164
artykuł:
Managing work attitudes and retention strategy of Millennials employee
(
Hadiyat Y.
,
Astuti E. S.
,
Utami H. N.
,
Afrianty T. W.
), s. 165--179
artykuł:
Strategic influence of Business English in management education
(
Hariharasudan A.
,
Rahiman H. U.
,
Nawaz N.
,
Panakaje N.
), s. 180--195
artykuł:
The relationship between innovation competence and performance as an effect on the sustainability of SMEs
(
Kim S.-S.
), s. 196--212
artykuł:
Analysis and improvement of business processes management - based on value stream mapping (VSM) in manufacturing companies
(
Klimecka-Tatar D.
), s. 213--231
artykuł:
SME human resources management digitization: evaluation of the level of digitization and estimation of future developments
(
Kmecová I.
,
Stuchlý J.
,
Sagapova N.
,
Tlustý M.
), s. 232--248
artykuł:
Covid-19 pandemic business relief: a comparative study of South Africa and selected European countries
(
Krüger N.
,
Meyer N.
), s. 249--266
artykuł:
Foresight of the innovation manager competencies
(
Kurmanov N.
,
Tolysbayev B.
,
Amirova G.
,
Satkanova R.
,
Shamuratova N.
), s. 267--287
artykuł:
Responsible resource wealth management in ensuring inclusive growth
(
Lapinskas A.
,
Makhova L.
,
Zhidikov V.
), s. 288--304
artykuł:
Reforms and competitiveness in the Ukrainian audit market
(
Makarenko S.
,
Plastun A.
,
Makarenko I.
,
Kozmenko S.
,
Kozmenko O.
), s. 305--320
artykuł:
A comparative study of a single competitive strategy and a combination approach for enterprise performance
(
Mongkol K.
), s. 321--334
artykuł:
Quality of service in local government units and digital exclusion of elderly people - example from implementing the Avatar project
(
Nowakowska-Grunt J.
,
Dziadkiewicz M.
,
Olejniczak-Szuster K.
,
Starostka-Patyk M.
), s. 335--352
artykuł:
Human resources knowledge disclosure by leading banks: cases from KSA
(
Pandya B.
,
Rao P.
), s. 353--368
artykuł:
Territorial risk management in relation to country risk classification and export
(
Petrová M.
,
Krügerová M.
,
Kozieł M.
,
Štverková H.
), s. 369--385
artykuł:
The role of management training in improving customer service quality
(
Phan T. C. L.
,
Nguyen N. D.
,
Cao V. T.
), s. 386--402
artykuł:
The impact of the economic crisis on the financial situation of enterprises of the quality outsourcing sector
(
Puto A.
), s. 403--420
artykuł:
Assessing competency and sub-competency for pharmaceutical 4.0 - a Delphi study
(
Putri A. N. A.
,
Arief N. N.
,
Gustomo A.
,
Roestam M. R.
), s. 421--436
artykuł:
The role of organizational innovations in improving local government performance
(
Putro S. W.
,
Kusumawardhani A.
,
Raharjo S. T.
), s. 437--448
artykuł:
Corporate social responsibility and essential factors of personnel risk management in SMEs
(
Rozsa Z.
,
Belas J. J.
,
Khan K. A.
,
Zvarikova K.
), s. 449--463
artykuł:
Social entrepreneurship, transformational leadership and organizational performance: the mediating role of organizational learning
(
Sari R. N.
,
Junita D.
,
Anugerah R.
,
Nanda S. T.
), s. 464--480
artykuł:
Financial market development and economic growth: evidence from ASEAN and CEE region
(
Setiawan B.
,
Saleem A.
,
Nathan R. J.
,
Zeman Z.
,
Magda R.
,
Barczi J.
), s. 481--494
artykuł:
Longitudinal perceptions of enforcement mechanisms in an IFRS-based accounting reform
(
Silva A. P.
,
Fontes A.
,
Martins A.
), s. 495--511
artykuł:
Knowledge and technology transfer as driving force for social innovations
(
Šimelytė A.
,
Tvaronavičienė M.
,
Holmen R. B.
,
Burinskas A.
,
Razminienė K.
), s. 512--536
artykuł:
Determinants of SMEs’ performance - from business strategy to innovation
(
Wall W. P.
), s. 537--554
artykuł:
Marketing mix of cultural institutions on the cross-border market of a city divided by a border - an analysis and evaluation
(
Wróblewski Ł.
,
Lis M.
), s. 555--572
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.