PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Vol. 21, no. 1
Czasopismo
Management
Wydawca
Rocznik
2017
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Vol. 21, no. 1
artykuł:
Climate for Innovation impacts on Adaptive Performance. Conceptualization, Measurement, and Validation
(
Stańczyk S.
), s. 40--57
artykuł:
The image of the manager-leader of the near future - an outline of the issues
(
Glinkowska B.
,
Kaczmarek B.
), s. 111--119
artykuł:
Variations in the perception of the elements that constitute training based on company size, employee seniority, and company age
(
Vasquez-Torres M. C.
), s. 148--178
artykuł:
Motivation of management students to engage in volunteering (in the light of research results)
(
Stankiewicz J.
,
Seiler B.
,
Bortnowska H.
), s. 179--190
artykuł:
The decision-making process in public healthcare entities – identification of the decision-making process type
(
Szymaniec-Mlicka K.
), s. 191--204
artykuł:
Assessment of customer satisfaction with logistics service in the light of the results of the research
(
Kułyk P.
,
Michałowska M.
,
Kotylak S.
), s. 205--222
artykuł:
Craft villages and tourism development, a case study in Phu Quoc island of Vietnam
(
Hieu V. M.
,
Rasovska I.
), s. 223--236
artykuł:
The social aspects of low emission management in the Nowa Sól district
(
Dzikuć M.
,
Dzikuć M.
,
Sinicakova M.
), s. 237--249
artykuł:
EU agricultural policy and productivity of soil in countries varying in terms of farming intensity
(
Smędzik-Ambroży K.
,
Majchrzak A.
), s. 250--258
artykuł:
Factors of changes in farming in Piła subregion in the view of Agricultural Censuses in 1996, 2002 and 2010
(
Czyżewski A.
,
Strońska-Ziemann J.
), s. 259--270
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.