PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 147
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
Wydawca
Rocznik
2020
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 147
artykuł:
Logistic service as a determinant of customer loyalty in e-commerce
(
Skurpel D.
), s. 259--275
artykuł:
Line manager's role in human resource management at innovation centers in Poland
(
Wiśniewska S.
), s. 315--325
artykuł:
Improving the communication of stakeholders in logistics processes – a case study
(
Zasadzień M.
), s. 351--367
artykuł:
CSR in clusters in the context of Positive Organizational Scholarship
(
Horzela A.
), s. 141--151
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.