PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 27, NR 1-2
Czasopismo
Chemistry-Didactics-Ecology-Metrology
Wydawca
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 27, NR 1-2
artykuł:
2,3-dihydro-quinazolin-4(1H)-one as a fluorescent sensor for Hg2+ ion and its docking studies in cancer treatment
(
Mohhamadi Ziarani G.
,
Tahmasebi Ashtiani S.
,
Mohajer F.
,
Badiei A.
,
Gaikwad S. V.
,
Varma R. S.
), s. 25--33
artykuł:
Congruence and discrepancy between observation and teachers’ self-report of inquiry-based instruction
(
Kotuľáková K.
,
Orolínová M.
,
Priškinová N.
,
Schubertová R.
,
Tóthová R.
), s. 123--134
artykuł:
Microwave-aided reactions of aniline derivatives with formic acid : inquiry-based learning experiments
(
Mycak M.
,
Doležal R.
,
Bílek M.
,
Kolář K.
), s. 135--151
artykuł:
Experiments safety - the state of art at schools in Czechia
(
Rusek M.
,
Sakhnini S.
,
Bílek M.
), s. 153--163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.