PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
R. 109, z. 3-M
Czasopismo
Czasopismo Techniczne. Mechanika
Wydawca
Rocznik
2012
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
R. 109, z. 3-M
artykuł:
Wpływ temperatury cieczy chłodzącej i oleju na straty tarcia w tłokowym silniku spalinowym
(
Iskra A.
,
Kałużny J.
,
Babiak M.
), s. 183--190
artykuł:
Wpływ biopaliw (FAME) na właściwości eksploatacyjne rozpylaczy paliwa silnika z zapłonem samoczynnym
(
Cisek J.
,
Mruk A.
,
Szczypiński-Sala W.
), s. 233--244
artykuł:
The effect of changes in cylinder liner geometry on the operation of piston compression ring
(
Serdecki W.
,
Krzymień P.
), s. 285--294
artykuł:
On the legal, safety and control aspects of regenerative braking in hybrid/electric vehicles
(
Oleksowicz S.
,
Burnham K.
,
Gajek A.
), s. 139--155
artykuł:
Irregularity of run in mechanically balanced drives – the perspectives of hybrid balancing
(
Iskra A.
,
Babiak M.
,
Kałużny J.
), s. 295--302
artykuł:
Heat regenerator of stirling engine with an unconventional mechanism FIK
(
Saniga J.
,
Barta D.
,
Mruzek M.
,
Repka J.
,
Tučník P.
,
Kukuča P.
), s. 191--208
artykuł:
Dwupaliwowy silnik o zapłonie samoczynnym - przegląd wybranych wyników badań
(
Luft S.
,
Skrzek T.
), s. 169--182
artykuł:
Badania drogowe zapotrzebowania energii w celu realizacji skrętu kół samochodu osobowego
(
Ślaski G.
,
Pikosz H.
), s. 57--69
artykuł:
Assessment of hybrid vehicle braking technologies
(
Oleksowicz S.
,
Burnham K.
), s. 157--168
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.