PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
z. 173
Czasopismo
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Śląska
Wydawca
Rocznik
2023
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
z. 173
artykuł:
The views of university students on developing competences and entrepreneurial attitudes among students of secondary schools in Poland
(
Komarnicka A.
), s. 348--363
artykuł:
The use of influencer marketing in marketing communication of places
(
Łaszkiewicz A.
), s. 445--456
artykuł:
The role and importance of courtyard spaces in preserving the identity of the urban fabric. Examples from Bydgoszcz
(
Grześkow I.
), s. 195--210
artykuł:
The management of hospital marketing communication
(
Gabryšová M.
,
Ciechomski W.
), s. 179--193
artykuł:
The European Green Deal and the sustainable development of the Lubuskie voivodeship
(
Jakubowski E.
), s. 227--239
artykuł:
Selected problems of spatial order and cultural heritage in the aspect of the economic development under the influence of European integration and globalisation on the example of Toruń and its surroundings
(
Furmanek A. F.
), s. 161--178
artykuł:
Selected aspects of the sharing economy’s impact on local development, in the context of social benefits
(
Kuźniar W.
,
Wierzbiński B.
), s. 389--400
artykuł:
Reengineering of the teaching processes for managers of Industry 4.0
(
Jokiel G.
), s. 261--275
artykuł:
Partnership relationships in creating stakeholder value in today’s marketplace
(
Krzepicka A. K.
), s. 365--373
artykuł:
Pandemic Sars-Cov-2 and the sale of real estate – the case of the city of Poznan
(
Albińska M.
,
Bielińska-Dusza E.
), s. 7--23
artykuł:
Modelling of e-commerce packing line in the warehouse – case study
(
Kmiecik M.
), s. 329--344
artykuł:
Model of instruments for measuring the quality of logistics services in the coopetition of enterprises
(
Frąś J.
), s. 145--159
artykuł:
Mobile buying bahavior during the Covid-19 pandemic –the case of Poland
(
Fernando K. S. D.
,
Misiak-Kwit S.
), s. 131--143
artykuł:
Information and message in architecture as a form of social communication
(
Lipowicz-Budzyńska A.
), s. 433--443
artykuł:
Inclusive cities. Diversity and inclusion in city marketing
(
Daszkiewicz M.
), s. 93--112
artykuł:
Green marketing and greenwashing – analysis of the phenomenon in brand promotion on selected examples
(
Bierzyńska-Sudoł M.
), s. 37--51
artykuł:
Generation Y & Z towards wellbeing tourism – challenge or necessity for the tourism industry?
(
Dziadkiewicz A.
,
Lindell L.
,
Minga Z.
), s. 113--130
artykuł:
Expectations of customer as a stakeholder of an agricultural enterprise: case study
(
Chmielewski M.
,
Malinowska E.
), s. 69--79
artykuł:
Entering the labour market: an empirical analysis in Poland and Georgia
(
Kikoria G.
,
Sikora M.
,
Sanikidze Z.
), s. 315--328
artykuł:
CSV Revolution or evolution of the CSR concept
(
Lemańczyk J.
), s. 419--431
artykuł:
Cross-sector partnership from the perspective of various scientific theories – towards consolidating the phenomenon in management sciences
(
Jokiel M.
), s. 277--294
artykuł:
Contemporary consumer trends
(
Ciechomski W.
), s. 81--91
artykuł:
Consumer dimension of smart home in the perspective of Society 5.0 development
(
Kalińska-Kula M.
), s. 295--314
artykuł:
Business concentration as Polish enterprises’ path towards development and competitiveness improvement
(
Andruszkiewicz K.
,
Kasprowicz M.
), s. 25--36
artykuł:
Assessment of the acoustic efficiency of road investments in the stage of developing noise protection programs in cities
(
Boczkowski A.
), s. 53--67
artykuł:
Alpha wolves. Are local business leaders important for the region brand? Case study of Wroclaw agglomeration
(
Macalik J.
), s. 457--467
artykuł:
Activity of Society 5.0 on social media vs self-esteem. Empirical study based on Instagram
(
Gwiaździński E.
,
Olejniczak A.
), s. 211--226
artykuł:
A decade of research on creating shared value conception: a structured systematic review and future research avenues
(
Lemańczyk J.
,
Szymkowiak A.
), s. 401--418
artykuł:
A boutique cooperative bank – is it possible?
(
Kura M.
,
Płonka A.
), s. 375--388
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.