PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
15
Czasopismo
Problemy Dydaktyki i Wychowania w Akademii Rolniczej w Poznaniu
Wydawca
-
Rocznik
1999
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
15
artykuł:
Akademickie ksztalcenie rolnicze wobec integracji Polski z Unia Europejska
(
Kozlowska M.
), s. 3-7
artykuł:
Studenckie konstrukcje normatywnej wizji uczelnianej rzeczywistosci
(
Kozlowska I.
), s. 9-25
artykuł:
Uspolecznienie studentow w uczelni rolniczej
(
Pfeiffer A.
), s. 27-32
artykuł:
Krotki raport o ksztalceniu w sztuce negocjacji [jak wyeliminowac dylemat teoria-praktyka]
(
Borowicz A.
), s. 33-37
artykuł:
Rola praktyk w doskonaleniu edukacji rolniczej
(
Drzymala S.
), s. 39-43
artykuł:
Programowe, dydaktyczne i spoleczne problemy doskonalenia ksztalcenia menedzerskiego na przykladzie studiow drzewnictwa w Poznaniu
(
Matuszewski A.
), s. 45-56
artykuł:
Realizacja procesu wychowawczego w uczelni rolniczej w opinii studentow kierunku zootechnicznego Akademii Rolniczej w Poznaniu
(
Szulc K.
,
Nowaczewski S.
,
Pfeiffer A.
), s. 57-64
artykuł:
Ksztalcenie studentow na Wydziale Lesnym - stan obecny i perspektywy
(
Labudzki L.
), s. 65-70
artykuł:
Zmiany programow nauczania i organizacji studiow na Wydziale Technologii Zywnosci
(
Czarnecki Z.
,
Obuchowski W.
), s. 71-76
artykuł:
Nauki ekonomiczne w systemie edukacji rolniczej
(
Luczka-Bakula W.
), s. 77-82
artykuł:
Atrakcyjnosc programu studiow jako motyw wyboru kierunku [na przykladzie techniki rolniczej]
(
Mueller W.
,
Weres J.
,
Kostrzewski B.
), s. 83-92
artykuł:
Projekt programu studiow specjalnosci Technika Rolnicza i Lesna w ochronie srodowiska przyrodniczego
(
Gala Z.
,
Wieland E.
), s. 93-96
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.