PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2007
Tom
53
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Uwarunkowania przedsiebiorczosci rynkowej
(
Struzycki M.
), s. 1-8
artykuł:
Wykorzystanie analizy luki jako metody wspierajacej planowanie strategii marketingowej
(
Stefanska M.
,
Stefanski R.
), s. 17-25
artykuł:
Zmiany zachodzace w kanalach dystrybucji artykulow konsumpcyjnych
(
Slominska B.
), s. 26-33
artykuł:
Znaczenie pozycjonowania produktu w procesie budowania wartosci przez przedsiebiorstwa handlowe
(
Rawski M.
), s. 33-41
artykuł:
Wplyw swiadczen z pomocy spolecznej na zasieg ubostwa
(
Radziukiewicz M.
), s. 41-48
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt. Konsument - Gospodarstwo domowe - Rynek
(
Maciejewski G.
), s. 49-52
artykuł:
Sprawozdanie z miedzynarodowej konferencji naukowej pt. Konsument na jednolitym rynku europejskim
(
Janos-Kreslo M.
), s. 52-54
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt. Uslugi w rozwoju spoleczno-gospodarczym Unii Europejskiej
(
Klosinski K. A.
,
Maslowski A.
), s. 55-56
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.