PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2007
Tom
14
Numer
11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
11
artykuł:
Uslugi dodane jako zrodlo przewagi konkurencyjnej przedsiebiorstw na rynku instytucjonalnym
(
Goszczynska M.
), s. 8-13
artykuł:
Pomiar lojalnosci klientow z uwzglednieniem pomiaru motywow
(
Siemieniako D.
,
Urban W.
), s. 2-7
artykuł:
Marketing malych i srednich przedsiebiorstw eksportujacych a charakterystyka obslugiwanych rynkow
(
Morawczynski R.
), s. 14-19
artykuł:
Macierz BCG - jak ja zmienic i wykorzystac w praktyce do rozwoju wlasnej firmy
(
Bednarz K.
), s. 20-26
artykuł:
Fuzje i przejecia w Polsce po roku 2000
(
Piszewski J.
), s. 27-32
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.