PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2007
Tom
53
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Teoretyczne podstawy analizy instytucjonalnych form handlu detalicznego
(
Szumilak J.
), s. 1-10
artykuł:
Wyniki finansowe przedsiebiorstw handlowych w przekroju regionalnym
(
Skowronek-Mielczarek A.
), s. 10-18
artykuł:
Sektor uslug w Polsce w latach 2000-2004
(
Kuczewska L.
), s. 19-26
artykuł:
Globalizacja - szansa czy zagrozeniem dla polskich przedsiebiorstw
(
Nowacki R.
), s. 27-34
artykuł:
Dzialania marketingowe przedsiebiorstw handlowych w budowaniu wartosci [wyniki badan empirycznych]
(
Hadrian P.
), s. 35-45
artykuł:
Czestotliwosc i determinanty uczestnictwa w wybranych formach kultury [wyniki badan]
(
Burlita A.
), s. 46-52
artykuł:
Wybor miejsca dokonywania zakupow
(
Bartosik-Purgat M.
), s. 53-59
artykuł:
Dzieci i mlodziez jako uczestnicy rynku zywnosci
(
Kowalczuk I.
), s. 59-67
artykuł:
Gospodarowanie dochodem przez gospodarstwa domowe w wybranych krajach Europy Srodkowo-Wschodniej
(
Dabrowska A.
,
Janos-Kreslo M.
), s. 68-75
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt. Rola handlu w ksztaltowaniu wartosci dla nabywcy
(
Plichta J.
), s. 76-78
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.