PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2008
Tom
54
Numer
4-5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4-5
artykuł:
Profil wspolczesnego konsumenta
(
Dabrowska A.
), s. 2-10
artykuł:
Globalna marka na globalnym rynku
(
Jeran A.
), s. 10-16
artykuł:
Naruszanie praw konsumentow na rynku kredytow bankowych
(
Bachanek A.
), s. 16-22
artykuł:
Przyczyny bezrobocia w Polsce i mozliwosci jego ograniczania w opinii przedstawicieli instytucji rynku pracy i pracodawcow
(
Klosiewicz-Gorecka U.
), s. 23-29
artykuł:
Aktywne formy pomocy bezrobotnym na regionalnych rynkach pracy
(
Radziukiewicz M.
), s. 30-36
artykuł:
Budzety gospodarstw domowych w latach 2004-2007 [Czesc 1]
(
Swietlik K.
), s. 36-43
artykuł:
Wydatki gospodarstw domowych na ochrone zdrowia w latach 1995-2005
(
Skrzypczak Z.
), s. 44-49
artykuł:
Oczekiwania ludzi starszych wobec oferty produktow zywnosciowych
(
Kowalczuk I.
), s. 54-63
artykuł:
Opinie konsumentow na temat psychologicznych aspektow reklamy
(
Rudzewicz A.
,
Szarmach M.
), s. 64-69
artykuł:
Hierarchia wartosci uznawanych przez mlodych konsumentow z wybranych krajow Unii Europejskiej
(
Bartosik-Purgat M.
), s. 69-76
artykuł:
Obszary dzialan marketingu wewnetrznego w firmach ubezpieczeniowych
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 83-88
artykuł:
Preferencje polskich konsumentow w odniesieniu do miejsc zakupu zywnosci ekologicznej
(
Zakowska-Biemans S.
), s. 88-95
artykuł:
Sprawozdanie z I Forum Nauka - Praktyka nt. Kierunki rozwoju handlu Polska - Dolny Slask
(
Klosiewicz-Gorecka U.
), s. 96-99
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.