PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1998
Tom
44
Numer
6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
6
artykuł:
Wspieranie sektora małych i średnich przedsiębiorstw ze środków Unii Europejskiej w latach 1990-1996
(
Pokorska B.
)
artykuł:
Istota i strategia wizerunku firmy
(
Witczak I.
)
artykuł:
Franchising w Hortexie
(
Pokorska B.
)
artykuł:
Merchandising - istota, instrumenty i efekty
(
Pasternak K.
,
Pawlowska B.
)
artykuł:
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji nt. Konsument-Przedsiębiorstwo-Przestrzeń dla uczczenia Jubileuszu Pracy pracy twórczej prof. dr hab.Józefy Kramer
(
Karcz K.
)
artykuł:
Związki kooperacyjne jako pomoc dla małych i średnich przedsiębiorstw
(
Ullmann H.
)
artykuł:
Formy zaorganizowanych rynków hurtowych w polskim systemie dystrybucji
(
Tajer S.
)
artykuł:
Zasilanie informacyjne działalności marketingowej w przedsiębiorstwach handlowych
(
Rutkowski I. P.
)
artykuł:
Globalizacja rynkow a zmiany w zarzadzaniu przedsiebiorstwem
(
Struzycki M.
), s. 1-7
artykuł:
Formy zorganizowanych rynkow hurtowych w polskim systemie dystrybucji
(
Tajer S.
), s. 14-20
artykuł:
Zmiany sieci detalicznej w Polsce w 1997 r.
(
Klosiewicz U.
), s. 24-30
artykuł:
Wartosci wiazane przez konsumentow z mieszkaniem
(
Kusinska A.
), s. 41-46
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.