PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2003
Tom
10
Numer
05
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Modele rozwoju nowego produktu
(
Rutkowski I. P.
), s. 2-8
artykuł:
Czynniki ksztaltujace zachowania konsumentow na rynku sportowym
(
Berbeka J.
), s. 23-29
artykuł:
Modele strategii promocji producentow i montazystow sprzetu komputerowego
(
Sztangret I.
), s. 29-33
artykuł:
Wiedza konsumentow o strategiach perswazyjnych stosowanych w reklamach telewizyjnych
(
Jachnis A.
), s. 34-38
artykuł:
Manifest marketingu miedzynarodowego
(
Czinkota M. R.
,
Ronkainen I. A.
), s. 41-44
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.