PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2004
Tom
11
Numer
10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
10
artykuł:
Sila przetargowa przedsiebiorstwa
(
Baran R.
), s. 2-5
artykuł:
Racjonalnosc gospodarowania dochodami pienieznymi w ujeciu teoretycznym
(
Smyczek S.
), s. 6-11
artykuł:
Klient-prosument jako alternatywa strategiczna banku detalicznego przyszlosci
(
Kowalczyk A.
), s. 12-18
artykuł:
Strategiczne planowanie marketingowe na rynku dobr przemyslowych
(
Przybylski J.
), s. 19-22
artykuł:
Dzialalnosc promocyjna firm ubezpieczeniowych
(
Nowotarska-Romaniuk B.
), s. 23-26
artykuł:
Asocjacje zrodlem pomyslow na slogan reklamowy, logo firmy i udoskonalenie produktow
(
Ujwary-Gil A.
), s. 27-32
artykuł:
Reklama w swietle teorii komunikacji
(
Rylko-Kurpiewska A.
), s. 33-39
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.