PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2006
Tom
52
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Znaczenie zarzadzania wiedza i zasobami ludzkimi w podnoszeniu innowacyjnosci przedsiebiorstw
(
Bojewska B.
), s. 1-7
artykuł:
Czynniki demograficzne w funkcji popytu konsumpcyjnego
(
Sadowska K.
,
Wiecek J.
), s. 11-18
artykuł:
Metody wyznaczania zasiegu oddzialywania placowki handlowej
(
Grzesiuk A.
), s. 19-24
artykuł:
Komunikacja marketingowa firm uslugowych
(
Janos-Kreslo M.
), s. 39-46
artykuł:
Sezonowosc w handlu detalicznym na przykladzie artykulow mrozonych
(
Chudzik D.
), s. 46-49
artykuł:
Porownanie wskaznikow testu koniunktury w handlu detalicznym Unii Europejskiej
(
Jerczynska M.
,
Sokolowska K.
), s. 50-57
artykuł:
Analiza wartosci eksportu i importu dziel sztuki w krajach Unii Europejskiej
(
Bialynicka-Birula J.
), s. 62-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.