PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1999
Tom
45
Numer
4-5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4-5
artykuł:
Jubileusz 30-lecia pracy prof. zw. dr hab. Mariana Struzyckiego na stanowisku Naczelnego Redaktora 'Handlu Wewnetrznego'
, s. 1-2
artykuł:
Zarzadzanie sprzedaza na rynkach globalnych i lokalnych
(
Struzycki M.
), s. 3-10
artykuł:
Internet - nowy model komunikacji przedsiebiorstwa z rynkiem
(
Zuwala A.
), s. 15-21
artykuł:
Sukces jako podstawowy motyw dzialania przedsiebiorstwa w gospodarce rynkowej
(
Wilmanska-Sosnowska S.
), s. 21-25
artykuł:
Czynniki ekonomiczne ksztaltujace konsumpcje w polskich gospodarstwach domowych
(
Niemczyk A.
), s. 25-32
artykuł:
Strategie merchandisingowe zagranicznych sieci handlowych z artykulami do wnetrz mieszkalnych i ogrodu
(
Maleszyk E.
), s. 32-40
artykuł:
Przemiany zachodzace w spozyciu miesa i przetworow miesnych w latach 1989-1997
(
Piskiewicz L.
), s. 41-51
artykuł:
Wyposazenie gospodarstw domowych w sprzet zmechanizowany
(
Kusmierczyk K.
), s. 51-56
artykuł:
Dzialania marketingowe sklepow detalicznych na terenie Poznania
(
Pilarczyk B.
,
Biedermann M.
), s. 56-61
artykuł:
Procesy integracyjne w ocenie hurtownikow
(
Tajer S.
), s. 67-74
artykuł:
Karty platnicze jako nowy produkt bankowy
(
Rybak M.
), s. 76-78
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.