PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2002
Tom
09
Numer
02
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
02
artykuł:
Zastosowanie marketingu partnerskiego w budowie trwalych wiezi z klientami
(
Waskowski Z.
), s. 5-10
artykuł:
Telia - operator globalny
(
Golawska M.
), s. 35-36
artykuł:
Pozycjonowanie obszaru recepcji turystycznej z wykorzystaniem map percepcji
(
Cieslikowski K.
,
Zemla M.
), s. 20-26
artykuł:
Poziom wiedzy konsumenckiej Polakow
(
Dabrowska A.
,
Janos-Kreslo M.
), s. 26-32
artykuł:
Orientacje rynkowe przedsiebiorstw niemieckich na rynku polskim. Cz.1
(
Grzesiuk A.
), s. 16-20
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.