PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2015
Tom
22
Numer
05
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Zmiana modeli mentalnych, jako reakcja na niepewność (nie tylko) organizacyjną
(
Gladys-Jakobik J.
)
artykuł:
Zaufanie w firmie jako kredyt racjonalny
(
Malysa-Kaleta A.
)
artykuł:
Zarządzanie przez wartości w sytuacjach kryzysowych
(
Cwiklicki M.
)
artykuł:
Wpływ globalnego kryzysu gospodarczego na wyniki polskich przedsiębiorstw
(
Pomykalski P.
)
artykuł:
Uwarunkowania zmian zachowań małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu - wybrane aspekty
(
Skowronek-Mielczarek A.
)
artykuł:
Tworzenie w przedsiębiorstwie środowiska proinnowacyjnego jako determinanta jego rozwoju
(
Glinska-Newes A.
,
Sudolska A.
,
Furmanska-Maruszak A.
)
artykuł:
Rozwój zasobów ludzkich - przegląd wybranych badań empirycznych w literaturze przedmiotu
(
Tracz-Krupa K.
)
artykuł:
Rola zaufania jako czynnika wzmacniającego zaangażowanie afektywne pracowników w polskich organizacjach
(
Lewicka D.
,
Ksiazek D.
)
artykuł:
Rola parków technologicznych w kształtowaniu przedsiębiorczego rozwoju przedsiębiorstw
(
Wojcik-Karpacz A.
,
Mazurkiewicz S.
)
artykuł:
Nosce te ipsum: czy brak sukcesu musi być katastrofą?
(
Zieba K.
,
Ziemianski P.
)
artykuł:
Miejsce rad nadzorczych w procesie formułowania i wdrażania strategii odnowy
(
Jasinski B.
)
artykuł:
Kluczowe warunki zaangażowania pracowników w procesy doskonalenia przedsiębiorstw
(
Jasinski Z.
)
artykuł:
Egzogeniczna selekcja vs. endogeniczna adaptacja
(
Stanczyk-Hugiet E.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.