PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2013
Tom
20
Numer
05
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Marketingowa koncepcja kreowania i rozpowszechniania idei - zarys strategii marketingowej (cz.II)
(
Szromnik A.
)
artykuł:
Lead management jako źródło short-term wins w procesie zarządzania relacjami z klientami
(
Deszczynski B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.