PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2018
Tom
25
Numer
12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
12
artykuł:
Strategie transformacji cyfrowej przedsiębiorstw o zasięgu globalnym - studium przypadku
(
Burnet-Wyrwa W.
)
artykuł:
Konsumenckie postrzeganie znaków zgodności na dobrach trwałego użytku. Dylematy badania okulograficznego
(
Michalska A.
,
Maleszka A.
,
Opiela A.
)
artykuł:
Budowanie relacji z klientami w sytuacji skargi bądź reklamacji
(
Bojanowska A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.